Advertisement

ads

MEMANG UNIK GAUN PENGANTIN ANGELINA JOLIE

Assalamualaikum...





Akhirnya berkahwin jugak Brad Pit dan Angelina jolie
selepas sekian lama mereka bersama2 membesarkan anak-anak..



Apa yang menariknya dengan perkahwinan mereka??
ramai yang memperkatakan tentang veil gaun unik
yang dipakai Angelina ketika majlis tersebut.
malah ianya mendpaat pujian ramai.



Untuk menjadikan anak-anaknya sebagai sebahgian dari majlis perkahwinan nya,
veil tersebut dipenuhi dengan lakaran-lakaran comel hasil karya anak
anaknya yang digelar Brangelina's childrens'

Angelina tetap cantik mengenakan gaun tersebut malah
penampilan nya lebih istimewa.


Yang nak tengok gambar lain perkahwinan mereka ni
kena la tunggu ye..
majalah People akan menerbitkan gambar2
perkahwinan eklusif ni dalam beberapa hari lagi..


sekian..

Catat Komen

18 Ulasan

  1. Ctknya makcik ni. Kurus je. Hehehe...yg pki bju pth tu, bkn ke anak pompuan diorang? Ish!

    BalasPadam
  2. setuju! suka sgt dgn veil dia....alahaiiiii

    BalasPadam
  3. Semoga berkekalan hingga ke hujung nyawa perkahwinan mereka. Anak2 mereka dari pelbagai benua menjadi ikatan kasih antara mereka termasuk 3 anak 'kandung'...

    BalasPadam
  4. cantik sangat-sangat.besar dah twins diorang ni.hensem cam daddy!

    BalasPadam
  5. memang cantik sangat..simple tapi nampak mewah :)

    BalasPadam
  6. dia ni klo masuk Islam bagus ni.sbb byk buat keje amal.hehehe

    BalasPadam
  7. unik sgt kan kak.st suka sangat!

    BalasPadam
  8. Saya memang suka sangat dengan Angelina Jolie ni. Unik sangat rasanya dia ni. Dah besar anak-anak semua. Ramai juga anak Brangelina ni campur anak angkat. Baguslah couple ni. Sangat memikirkan tentang keluarga kecil mereka.

    BalasPadam
  9. mmg cantik kannn..

    dia kurus betuii . apelah dimakannya hehehehe

    BalasPadam
  10. menarik..kelainan yang nak ditonjolkan memang awesome kan.. :)

    BalasPadam
  11. unik..
    lain dr yg lain..xpenah lg ade artis yg buat rasenya..

    BalasPadam
  12. walaupun veil nampak pelik, tapi dia tetap cantik!

    BalasPadam
  13. Mmm...tak sokong langsung cara dia. Sah beranak pinak baru nak kawin. Tapi part baju tu mang cantik la. Tapi biarlah...bahagian dia kat dunia ni kan.

    BalasPadam
  14. Salam K.Diana..
    suka dgn diorg ni sejak dulu..
    kawin jgk akhirnya..
    yup! menarik veil tu!

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)