Advertisement

ads

MAISARA , MIKHAIL DAN AISKRIM SERINGGIT

Assalamualaikum...

Maisara ni kan ..bila dia dah suka satu makanan tu..
yang itu je la yang dia akan beli..
Bila kita nak beli kan yang lain pun dia tak mau..

macam minggu lepas..
Ibu dia ni nak la bagi adik tu merasa aiskrim magnum ..
adik tak pernah makan pun..
kakak dulu pantang keluar,
aiskrim magnum je dia nak..
tapi....


Sekarang ni sejak kenal aiskrim seringgit ni..
tak nak dah aiskrim lain..
katanya aiskrim seringgit ni lebih sedap dari magnum tu..
tapi memang saya pun rasa macam tu..hahahah


Lepas tu siap cakap kat adik..
"Yang ni lagi sedap tau adik.."
lepas tu adik pun nak jugak la ..
dia kan suka tiru kakak dia..
semua benda nak sama dengan kakak..

Ok..byebye magnum...

sekian...

Catat Komen

19 Ulasan

  1. Magnum bukan best mane pun , mahal je lebih. T_T

    BalasPadam
  2. Salam, hahaha aku kenal aiskrim coklat tu, mmg lagi sedappppp dpd magnum...murah lak tu..hehe

    BalasPadam
  3. betul tu..
    sedap yang ni lagi..
    magnum xleh masuk dgn tekak la'
    manis sgt asenye...
    heheehe comel je anak2 kak diana

    BalasPadam
  4. betul tu..yang seringgit tu jugak sedap kan.

    BalasPadam
  5. Biasanya yg murah tu la yg sedap pon..hihi..

    BalasPadam
  6. saya pun setuju..lagi mahal tak semestinya lagi sedap

    BalasPadam
  7. saya peminat ice cream. suka klo perisa lima-lime tu. kalau vanila + cokelat rasa kurang bez. ice cream durian pun bez.

    BalasPadam
  8. untunglah ada anak macam ni..xnak aiskrim magnum..huhuhu

    BalasPadam
  9. Kadang2 masyarakat kita suka membandingkan mutu dengan harga, kononnya yg bermutu tinggi harganya kena mahal. Seperti pakai Merc, BMW atau Porche pun jika nak accident, accident juga walaupun harganya mahal...

    BalasPadam
  10. Untungla auntie gb kalau gini... sebab magnum tu auntie bole makan sorang2! Hihi

    BalasPadam
  11. untuk ibu!~ anak pon pandai pilih dah.. ala2 memang membeli menang memakai..

    BalasPadam
  12. pandai kak maisara pilih..i like..
    banyak penjimatan di situ

    BalasPadam
  13. dah lama tak tengok kak maisara...dah besar..adik pun sama..betul tu aiskrim seringgit lagi sedap yang mahal pun.

    BalasPadam
  14. Hehehe mcm syafiq la. xmo aiskrim mahal. Nk yg seringgit je. Tiap kali ambik qila mesti nk g beli, mlm sekali.. Pg sblm ayh dia keje nak sekali. Mcm2 hal.. Mmg la x mahal tp malas nk ke kedai beli.

    BalasPadam
  15. Suka eskem singgit ni. Magnum mahal sangat.

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)