Advertisement

ads

LAGU KEGEMARAN DAN KENAPA SAYA SUKA LAGU INI

Assalamualaikum...



entry last untuk hari ni..
sebelum saya dan anak2 nak pergi berjimba-jimba..heheh

Saya rasa saya belum pernah ke blog ni..
tak ingat la..tapi blog ni baru bagi saya walaupun tak tahu sejak bila dia beblog.
baru tu maknanya saya baru tahu..hehehe
Tapi tetiba je di tag..
ok la..untuk memulakan sesi perkenalan kot..
mari lah kita berkenalana dengan blogger Diana Rashid yang
banyak songeh ni ye..hahaah

1- Sejak bila anda mula ber blogger?

April 2010


2- Dari Negeri mana anda berasal?

Perak dan sekarang menetap di Pulau Pinang


3- Sudahkan anda menjana pendapatan dari ber blogger?Nyatakan dari mana,nuffnang,8share,jualan produk?

sudah..Nuffnang.

4- Nyatakan 1 Segmen/giveaway yang terkini anda sertai?

http://natikah1997.blogspot.com/2014/09/segmen-topup-by-hanya-aku-dan-dia.html

5- Tinggalkan link post entri terkini di blog anda?

http://www.dianarashid.com/2014/09/boleh-kah-nasihatkan-kawan-untuk.html  -bukan entry terkini tapi saja nak suruh orang baca entry ni..heheh


6- Nyatakan berapa jumlah follower anda terkini.

5258 adik akak yang baik hati..


7- Apa lagu kegemaran anda dan kenapa menyukainya?

do..doi..la...do.doi..tidur la mikhail yang busyuk masyam..
lagu dodoikan anak sebab lagu ni mengaman kan rumah ..

8- Apa nama Facebook anda?

Diana Rashid ..jom kita jadi kawan..

9- Anda seorang pengumpul?apa barang yang sudah dikumpul dan berapa jumlah yang ada.

ya saya suka mengumpul duit..jumlah nya belum cukup untuk ubahsuai dapur.

10- Apa impian yang sangat nak capai tapi belum capai?

ubah suai dapur..

11- 3 perkataan mengambarkan anda

keluarga adalah segalanya...


tak de nak tag siapa2..sebab tak nak menyusahkan orang..

sekian..

Catat Komen

12 Ulasan

  1. ade lagi main tag2 ni ek.. ingat blogger skrg dh tak pandang benda2 cmni.. heheh...

    yg last skali tu style... XD

    BalasPadam
  2. wahh dapat kenal serba sedikit all the best good luck ^_^

    BalasPadam
  3. Seronoknya kalau dapat ubahsuai dapur kan kak..excited memasak hari hari

    BalasPadam
  4. Salam kenal
    Huhuhu saya ada tag Diana untuk liebster Award jugak
    :D


    http://mak-atam.blogspot.com/2014/09/liebster-award.html?m=1

    BalasPadam
  5. jom joint GA Cik Ann . akak tag
    diana.

    BalasPadam
  6. Salam, hahahaha aku tergelak baca hobi kau kak..aku igt mengumpul apa lah kan, rupanya kumpul duit..tak terfikir plak aku itu bleh dijadikan hobi gak tu~ hahaha..pas ni harap2 ade org tanye ape hobi aku, sbb aku nak tiru jawapan ko kak, tp bukan nak renovate dapur, sbb nak kawin, haha

    BalasPadam
  7. hahahaa.. terbaik la lagu akak tuhh.. kihkihkih..
    jawapan untuk soalan no 9 the best kak.. hikhik

    senyum2 pulakk baca entry akak . kahkah..

    BalasPadam
  8. Lagu tu Kak Ton tak pernah nyanyi kat rumah. Hahaha....

    Kalau kena tag Liebster Award ni memang merana badan, tapi mengeratkan silaturrahimlah kononnya. Sambil membaca sambil gelak tengok jawapan mana yang kelakar :D

    BalasPadam
  9. Wah dah lama la Diana dalam dunia blogging ya ..All the best dear

    BalasPadam
  10. saya percaya bila dapur akak dah besar mesti hari2 akak buat kenduri hehehe.

    P/s: sbb tau akak suka memasak :)

    BalasPadam
  11. moga impian ubah suai dapo tercapai!! kita pon nak jugak..

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)