Advertisement

ads

INI YANG ANDA PERLU TAHU TENTANG SIKAT

Assalamualaikum..



selama ni tak ambik tahu pun..
pakai je mana yang rasa selesa..heheh..
kadang2 tu sikat saya pun saya buat sikat rambut Mikhail
hahahahh...asal boleh je kan..
jadi lepas ni kena tahu la jenis2 sikat dan
rambut macam mana yang sesuai untuk jenis2 sikat tu..

Oh..begitu rupanya...
sikat kutu je tak de kat dalam nih..heheh..
kalau sapa ada anak yang bersekolah tu
wajib ada sikat kutu kat rumah..kan?
Seminggu sekali kena buat pemeriksaan..
itu la penting nya sikat kutu..
tapi tak de pulak dalam senarai gambar ni..heheh

sekian..


Catat Komen

12 Ulasan

  1. Main hentam jer memane sikat..haha..

    BalasPadam
  2. info bagus...selaam ini pun pakai belasah saja. asalkan bersikat

    BalasPadam
  3. Selama ini saya bersikat ikut dan saja. Yg mana dekat dengan tangan, itulah yg diambil.

    Satu fakta menarik mengenai sikat: di Indonesia berus gigi dipanggil sikat gigi....

    BalasPadam
  4. gud info tntng sikat..
    tp dee jrg sikat rambut..hahaha...
    btw, salam perkenalan:)

    BalasPadam
  5. Baru tau..den apa apa sikit pun sosah jo pakai

    BalasPadam
  6. baru tahu.... deno bantai je sikat mana2... hihik

    BalasPadam
  7. saya dulupun xpernah nk ambil tahu.. tapi bila sy alami masalah keguguran rambut yg terus terus p mangadu dgn kwn yg prnah kerja di selon barulah tahu penyebabnya.. salah atunya adalah penggunaan sikit rambut yg sesuai... huhuhu terus tukar sikat lepas 2.. btw info ni memg menarik.. hehehe singgah sambil tekan2 iklan.. :)

    BalasPadam
  8. baru tahu... hahahha setiap jenis sikat ada kegunaan rupanya....

    BalasPadam
  9. Okje belasah jer DR......hihi ....yg mana ada aje kat rumah tu. Kag rumah ni sikat hitam Rm10 henggit 10 batang jer hihi....lama tk beli sikat.
    Yer betul...sikat kutu mmg penting!

    BalasPadam
  10. Salam, wahh baru ku tahu ade jenis2nya ya..ish3, selama ni sy guna multitasker saje, sikat bulat tu, tp jenis yg xde pemegang..hehe :p

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)