Advertisement

ads

Giveaway Saya Nak Vitamin Shaklee RM500

Assalamualaikum..



Masa untuk GA...hadiah gempak oi..
yang dah lama tak amalkan pengambilan  Shaklee macam saya ni
masa ni la nak  mengembalikan semula keberkesanan produk shaklee
yang selalu orang dok cakap tu..

Ini lah sebab utama kenapa saya nak sangat vitamin Shaklee ni..
Saya ambil shaklee masa hamil anak pertama.
kemudian  lepas bersalin kejap ambil kejap tak..

Bukan sebab tak berkesan tapi sebab masa tu saya malas nak makan
vitamin2 ni..tambah pulak baru ada baby .
dia tak nak menyusu badan pulak tu..
Susu banyak tapi tak nak menyusu..
sejak tu saya stop
sampai  terlupa terus kat vitamin Shaklee ni.


Jom join sama2..
klik banner ye...

Anda di tag
Cik Nor
yui


sekian...

Catat Komen

16 Ulasan

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. sorii..salah type..
    gud luck kak ;)
    hihi

    BalasPadam
  3. good luck! kita makan vitamin lain..hihi..

    BalasPadam
  4. Datang terjah dari segmen yang sama..

    http://miss-azwarsyuhada.blogspot.com/2014/09/giveaway-saya-nak-vitamin-shaklee-rm500.html

    BalasPadam
  5. Terima kasih join GA kami , good luck ya : )

    BalasPadam
  6. Terima kasih join GA kami , good luck ya : ) ..

    BalasPadam
  7. Terima kasih join GA kami , good luck ya : ) ..

    BalasPadam
  8. Cik G singgah..

    terima kasih join GA kami ye hihi

    gud luck!!

    http://zianaeunos.blogspot.com

    BalasPadam
  9. join jugak..semoga berjaya.. :)

    http://sitizawiah95.blogspot.com/2014/09/giveaway-saya-nak-vitamin-shaklee-rm500.html

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)