Advertisement

ads

GENAP UMUR NYA 2 TAHUN

Assalamualaikum..

Hari ni genap umur Mikhail 2 tahun..
Jam 2 petang nanti cukup la 2 tahun nye..
Tengah dok pikir2 ni nak masak apa untuk malam ni.
Bukan masak untuk makan2 kat rumah
Tapi untuk hantar sedekah kat orang.



Masak sorang2 jadi tak boleh masak
yang susah2 sangat.
Kena buat yang mudah2 je..
Saya ingat nak buat nasik lemak je..
Lepas tu lauk rendang ayam..
Ok..tak??

Tahun lepas masa Mikhail genap setahun
tak de sedekah apa2 kat orang.
Cuma sambut kami2  je.
Beli kek dan masak2 sikit
jamu budak2 kat rumah ni..
Kawan2 maisara kan ramai..

Tapi tahun ni tak boleh nak tiup2 kek bagai
Sebab ayah kena kerja malam ni..
Jadi kita  masak bagi kat orang je la.
Nak tiup2 kek
kena tunggu hujung minggu je la ye Adik..




Selamat hari jadi Mikhail
Jangan cepat sangat membesar
sebab adik comel sangat..heheh


Sekian..


Catat Komen

21 Ulasan

  1. Selamat hari lahir mikhail. Semoga membesar sebagai anak yg soleh. Sebaya ngan qhalif rupanya ☺

    BalasPadam
  2. Selamat hari jadi Mikhail.. ingat lagi tahun 2012 tu kita pgnant sama2.. cepat juga masa berlalu ya.. melihatkan ank2 dah banyak kemahiran ni, rasa lupa dah alahan masa lalu. Eh ke tak ada alahan pun? Memang lupalah..

    # bila nak tambah ahli??

    BalasPadam
  3. Hepi bufday mikail..
    dah besar ni..moga berjaya dunia akhirat..aminn

    BalasPadam
  4. Happy bothday mikhail :) Semoga membesar dgn sihat dan menjadi anak yang baik..amin :)

    BalasPadam
  5. Salam, wah selamat hari jadi adik mikhail (n_n), semoga jd anak yg soleh ye :) hihi, comel lah dia rambut camtu, mcm rambut adik aku mase kecik2 dulu :p hehe

    BalasPadam
  6. ok juga menu tu kak..
    slmt ulgthun adik syg =)

    BalasPadam
  7. nasi lemak sambal udang pon syok jugak.. nak sikit... hahaha

    happy besday mikhail..

    BalasPadam
  8. selamat hari lahir.. moga membesar bagai juara...

    BalasPadam
  9. Alhamdulillah., dua tahun dah. Moga jd ank yg soleh dan pintar ye sayang..

    BalasPadam
  10. sdp jgk tu nasi lemak dgn ayam rendang..
    selamat hari jadi mikhail..
    moga terus membsr menjadi ank yg soleh..

    BalasPadam
  11. besar dh dia...slmt hari lahir mikhail :-)

    BalasPadam
  12. Moga jdi ank yg soleh buat ibu ayah

    BalasPadam
  13. lepas sy bersalin,akk pulak bersalin.hehehe.hmm dh besar dh anak anak kita kan kak.happy bornday mikail.muah3,jd anak yg soleh ye.

    BalasPadam
  14. Selamat Hari Lahir, Mikail. Dah besar rupanya dia...Okey, stop dulu kat situ. Jangan besar cepat sangat. Nanti lagi cepat mama awak rindu momen-momen indah tu. Dah start cakap macam MRT ke belum ni?

    BalasPadam
  15. Selamat Hari Lahir Mikhail ..Semoga membesar jadi anak yang soleh ..Moga panjang umur murah rezeki ...Comel betul Mikhail ni hehhee ..Kiut jer

    BalasPadam
  16. happy belated birhtday mikail!!
    sori auntie tertinggal ketapi..haha..

    aah..mikail comei sgt..moga besar nanti jadi hensem plak..hihi..

    BalasPadam
  17. happy belated birthday mikhail comel :)

    BalasPadam
  18. Dah beso mikhail.. Dulu nampak kecik je dia.. Heee... Hepi besday Mikhail daripada kak dayangdeno :)

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)