Advertisement

ads

GAMBAR MAJLIS BABY SHOWER ROZITA CHE WAN

Assalamualaikum..
Che Ta dah nak bersalin rupanya ye..
Rasa kejap je..
Jom tengok gambar2 majlis 
baby shower Rozta Che Wan..



Majlis berlangsung petang semalam..
Turut dihadiri beberapa rakan artis dan celebriti..
Antaranya Syarifah Shahora dan 
Dafi 







Sekian..

Catat Komen

20 Ulasan

  1. adik dia jugak manis bertudung..adeh..moga dia dapat hidayah..

    BalasPadam
  2. la..ayu raudhah ke tu..apasal make up tebal sgt..huhu

    BalasPadam
  3. che ta dah bersalin rupanya ek..camne la rupa anak che ta ek

    BalasPadam
  4. Eh, nampak sangat dah lama tak ambil tau. Dah nak dekat bersalin dah Che Ta ni. Teruja gak nak tengok babynya nanti :)

    BalasPadam
  5. dh lama x dgr kisah dia lps kisah psl lovebite tu...x minat la dgn dorg hahaha

    BalasPadam
  6. 1st time tgk bdn che ta mgandung ni..
    ntah sblm ni tlps pndang ke apa..ig che ta pon x polo..dh besar gak perut tu.. moga dipermudahkan melahirkan baby nanti.

    theme dia org sweet je

    BalasPadam
  7. Moga mereka kekal bahagia hingga ke akhir hayat.. ;)

    BalasPadam
  8. bestnya...comelnya dia...sweetttttt...

    BalasPadam
  9. Barula nampak baju yang berjenis sikit Che Ta pakai..hehee

    Apapun Che Ta tetap nampak cantik..

    BalasPadam
  10. Ayu Raudhah jugak yang cantik :)

    BalasPadam
  11. ini baru shower,
    cukur jambul tak tahu ler cmner.
    ayu raudhah ke tu yg bertudung.
    kiut miut :)

    BalasPadam
  12. Kecik je perut cik Ta ye DR.... badan dia pun tak besau hehe...agaknya makan jaga diaorang nikan walaupun preggy....dah artis namanya

    BalasPadam
  13. ade jgk majlis mcm ni ek.. mcm majlis kawen plak..

    comelnya ayu raudhah :)

    BalasPadam
  14. Huhuhu majlis gini pon ada..ntah la..artis malaysia ni mam2 adaa

    BalasPadam
  15. Preggy pun lawa che ta ni

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)