Advertisement

ads

GAMBAR KERETA MEWAH PELANCONG ARAB DIKOTA LONDON

Assalamualaikum...




Siapa tak suka tengok kereta-kereta mewah macam ni..kan??
walaupun tak dapa jadi hak milik,dapat tengok pun jadi lah.
Kehadiran pelancong Arab ke kota London'
bukan saja membawa keluarga malah
mereka turut membawa kereta mewah mereka.

Puluhan kereta mewah diletak kan berhampiran beberapa hotel di Kota london.
Namun bagi penduduk tempatan
kehadiran mereka kurang disenangi kerana
pelancong dari timur tengah ini dikatakan tidak mematuhi peraturan
ketika meletak kan kereta.
malah mereka juga mendakwa pemandu-pemandu ini
menjadikan jalan raya bagaikan trek lumba.


Berada di tengah-tengah bandar mewah seperti Mayfair, Knightsbridge dan Kensington
mungkin membuatkan pelancong-pelancong Arab ini merasakan
kereta mewah mereka berada di tempat yang betul.
jadi tidak hairan la jika sikap tidak mementingkan undang-undang
terserlah kerana berasakan bukan masalah besar
jika dikenakan denda atau saman.

jom kita tengok antara kereta mewah pelancong-pelancoong dari arab ni..
memang terliur..heheh










 sekian...

Catat Komen

12 Ulasan

  1. Wah...bestnya...huhu

    http://shafiqhashim.blogspot.com/2014/04/senarai-tawaran-biasiswa-malaysia.html

    BalasPadam
  2. tipikal ank2 org arab yg kaya...

    BalasPadam
  3. Perghh...sambil baca entry ni sambil menangis di sudut bilik...gerammnya tgk keter2 cmni..cantik gila! :D

    BalasPadam
  4. As-salam diana..

    Fuyoooo.. mmg terpegun tgk kereta2 yang tak mampu milik tu he..he.. cantik sangat..

    BalasPadam
  5. bestnya kalau ada satu pun jadi :)

    BalasPadam
  6. perghhh giler ar...keta memg mewah....

    BalasPadam
  7. dah kaya sangat sampai taktau nak buat apa ke ni? hahaha

    BalasPadam
  8. wow.. cantiknya kereta.. tq yer sudi singgah dan komen di blog MyAlycia ;)

    BalasPadam
  9. Msk oiiiii.....giler cantik keta2 ni....mmmg berangan je la mampu kan....

    BalasPadam
  10. Aduhai, memang tak dapatlah kalau kerja makan gaji seumur hidup :(

    BalasPadam
  11. Bagilah akak satu....mr f ada disiti...hiihihi

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)