Advertisement

ads

CER BUAT GINI...

Assalamualaikum...




tak payah la sampai warnakan badan awak beriya2..
cukup setakat
awak berdiri dan lenturkan badan
macam gambar bawah ni..


boleh tak??
cuba la..



hey..awak ..ye!
awak yang bulat2,debab2 tu..
cepat buat..
boleh tak??


hahahah,,
jangan la marah..saya bergurau je..


sekian..

Catat Komen

13 Ulasan

  1. belum tentu yang xbulat pon boleh buat tauu..
    aishhh ayu duduk nk dapatkan 90' pon payah..
    hehehe

    BalasPadam
  2. Mengapa Allah jadikan kita ini berlainan..supaya lebih meriah alam ini sekain bukti kekuasaanNYA..dan PC mengaku tak mampu..mengah dik..kihkihkih..

    BalasPadam
  3. hehe.. mmg tk expect tu org..:p

    BalasPadam
  4. confirm takleh buat!! haha..

    BalasPadam
  5. Patah riuk habis la tulang belulang ni..hahaha...

    BalasPadam
  6. Takat tengok gambar je. Surrender. Tak mahu buat. Nanti bekeriut bunyi sendi. Dah tua :)

    BalasPadam
  7. haha..saya yang kurus cikeding ni pun tak mampu nak buat.dah keras..

    BalasPadam
  8. karang ada yang debab2 marah diana hoho.
    weyy akak debab nih, nak marah lah!

    saya try buat, tak lepas nak angkat tangan, haha ::D

    BalasPadam
  9. Tulang saya keras. Sejak zaman keding smpi bambam mmg sy ni berlunjur nk sentuh kaki pun x sampai. Jeles ooo tgk kwn debab blh buat time PJ dulu2

    BalasPadam
  10. Wahhhhhh....maskot mak bawah tuu....I loikeee hehe...

    BalasPadam
  11. aduhh dushh kena sibiji.. hahhaha...

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)