Advertisement

ads

BILA SAYA KATA SAYA DAPAT ANAK SAUDARA.....

Assalamualaikum...

.....ada pulak yang tanya saya...
"adik beradik hang yang mana satu yang baru besalin.."

alahai..
tak semestinya anak saudara tu datang nya dari belah kita je..
dari adik-beradik pasangan kita pun boleh je
kita sebut anak saudara..

memang ada orang yang selalu cakap gini..

"anak saudara suami saya..dia tu....bla..bla..."

"ini anak saudara isteri i...bla..bla.."

gitew..
tapi bagi saya belah mana2 pun
tetap anak saudara saya..
tetap saya angin kalau ada siapa2 buli anak saudara saya..
suka ugut2 orang yang buli anak saudara
saya dengan ayat ni.."penampo nak???"
walaupun budak yang membuli tu umur 6 tahun je..hahahaha...

ok la..ni anak saudara saya ..







tahun depan sambut birthday dengan Abam Mikhail ye sayang..


sekian...

Catat Komen

17 Ulasan

  1. Subhanallah comeinyeeeee baby Dahlia .... secomei namanya :)

    Tahniah sis dapat anak menakan! :)

    BalasPadam
  2. hehe.. kan slalu mcm tu.. so terpaksa bgi penerangan lebih lanjut...

    BalasPadam
  3. wah nama dia,
    comel cam orangnya =)

    tahniah dapat anak buah. dah berapa ada? =)

    BalasPadam
  4. comelnya baby ni, nama pun sedap
    moga jadi anak yang solehah, insha Allah :)

    BalasPadam
  5. Aduhhh...comei sgt...subhanAllah...
    Tahniah diana...

    Bila abg mikail nk dpt adik plak? Hihi...

    BalasPadam
  6. comelnya...bau syurga..sedap je bau

    BalasPadam
  7. comeyy... sedap pula nama dia :)

    BalasPadam
  8. comel sangat!!!! tahniah untuk kak diana n family

    BalasPadam
  9. tahniah diana...
    alahaii comell nye lah haiii

    BalasPadam
  10. as-salam diana..

    belah kita atau belah suami, mmg anak saudara kita juga kan diana.. comelnya dia.. geram nak cium.. sedap namanya.. Tahniah ya dapat anak saudara baru..

    BalasPadam
  11. subhanAllah.. comelnye baby.. geram..

    BalasPadam
  12. Tahniah dpt anak saudara baru. Comelnya ☺

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)