Advertisement

ads

BILA BAB MAKAN.....

Assalamualaikum....



Sekian...

Catat Komen

13 Ulasan

  1. Serupa juga dengan kaki rokok. Walaupun dah dekat 20 tahun Majlis Fatwa Kebangsaan mengeluarkan fatwa merokok itu haram di sisi Islam, tapi kaki rokok tak kisah tentang pengharamannya. Yang penting mereka bahagia bila merasai asap keluar masuk dari mulut dan hidung....

    BalasPadam
  2. Haha. Lawak kerenah manusia..

    BalasPadam
  3. sepatutnya semuanya di kira halal ke haram

    BalasPadam
  4. btl tu..bab mkn halal haram amik kira..tp yg lain?hurmmm..

    BalasPadam
  5. Oh, saya kenal seseorang dalam alam nyata yang sama perangai dengan karakter kartun ni. Bila tiba bab makan je mesti nak tanya - ada minyak babi tak ni?

    Aduhai, rasa cam nak sekeh jek!

    BalasPadam
  6. Itulah ustaz cakap kita kena ada ilmu, barulah kita tahu mana halal haram...kalau tak de ilmu gitulah jadinya

    BalasPadam
  7. setuju. bab rokok. da kata haram. merokok jugak. bila coklat cadburry. haram2 xleh makan.. hadoi

    BalasPadam
  8. hohoho..yang lain2 tu apa tanggapan orang macam tu yek..nauzubillah..

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)