Advertisement

ads

8...8 LAGI....!

Assalamualaikum/...

Jom 2..bangun..
kita regang2 kan otot dulu..




8..8 lagi..
7,6.5.4.3.2.1 ..
pengsan...!
hahahha

Dula masa kecik kalau pagi2 tu selalu tengok 
kat tv rancangan 
bersenam pagi2..
siap ikut sekali buat..
tapi dah tua ni boleh tengok je la..
tengok sambil bergolek2 dpan tv..hhehehe


sekian...

Catat Komen

15 Ulasan

  1. dah tua ni la nak kena buat!! haha..

    BalasPadam
  2. btul2.. pagi2 dlu selalu ada rancangan senam..

    entry terkini...Pilihan botol susu anak

    BalasPadam
  3. boleh buat camni if follow kelas yoga..tapi dgn cara mcmni mmg berkesan utk hilangkan lemak2 tepu..hehehe

    BalasPadam
  4. tgk gmbr pun rasa mcm tak mampu nak wat.ekekek

    BalasPadam
  5. Uhhhh..tetiba aje rasa nak buat senam robik ni haaa...

    BalasPadam
  6. Hehe... kalau dulu memang sama je tonenya, 8, 8 lagi. Kalau sekarang ni memang tak larat nak bend bagai. Mahu berkeriut bunyi sendi pulak kang. So, sekarang kita tengok soal jawab agama jelah. Senang sambil terlentang sambil menonton. Hiks!

    BalasPadam
  7. sy peknen..ade excuse kan..
    kekeke

    BalasPadam
  8. alamak lentik nye badan.. kite gemuk.. hmmm

    BalasPadam
  9. Ekeke saya pun. Kemain rajin ikut org kat tv senam zaman kecik2 skrg ni takda lah nk ikut. Suka kumpul lemak lg best

    BalasPadam
  10. Tengok pun dah rasa tegang urat.
    Nk buat takat bahagian tgn bolh lah
    ?

    BalasPadam
  11. Alamak ...jarang betul dah bersenam DR....baru baru ni bersenam ngan geng mommies kat taman....hire instructer best jugak tau...berpeluh seluruh badan, rasa turun 10kg jer hehe

    BalasPadam
  12. uiks, dasat gila kot boleh topang badan dgn tangan macam tu! kagum2..

    BalasPadam
  13. hahaha golek golek depan tv tu yang tak tahan tu.. tu kira senaman jugakkan..

    BalasPadam
  14. Rasanya kalau buat camni memang dah berpeluh dah ni walau setempat je

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)