Advertisement

ads

10 TANDA SI DIA MEMPUNYAI SIKAP CEMBURU YANG MELAMPAU

Assalamualaikum..




Betul kah cemburu tanda nya sayang??Perasaan cemburu boleh dikatakan
ada dalam setiap pasangan bercinta namun
sejauh mana kah perasaan cemburu ini boleh
diterima oleh pasangan.

Pada awal perhubungan rasa cemburu pasangan
seakan sesuatu yang indah..
tapi lama kelamaan ianya menjadi satu hal yang boleh
menjejaskan jalan sesuatu perhubungan.

Jom ketahui apa tanda pasangan anda mempunyai sikap cemburu yang melampau.


   *menuntut perhatian anda sepanjang masa

  *sentiasa mahu tahu dimana anda berada dan dengan siapa

  *mengawal kehidupan sosial anda

  *mengawal kehidupan anda bersama keluarga

  *sentiasa menghubungi anda hanya kerana igin tahu apa anda lakukan

  *sentiasa rasa anda mempunyai hubungan dengan orang lain

  *sentiasa mengingatkan dengan siapa anda boleh dan tidak boleh berbual

  *Melarang anda melakukan apa yang anda suka

  *Membaca sms atau pesanan di telefon bimbit anda

  *Menyakiti anda atau menyalahkan anda hanya kerana membuat dia berasa cemburu



Jika pasangan anda mempunya sikap-sikap seperti diatas,ianya bukan lah dinamakan cinta.Ia hanya lah satu hubungan yang hanya untuk mengawal diri anda.

sekian..

Catat Komen

19 Ulasan

  1. saya memang x jenis kuat cemburu tp asben sedikit cemburu.. ok la tu saling melengkapi kekurangan & kelebihan masing2..

    BalasPadam
  2. hahahaha. tak tahu la nk ckap ape

    BalasPadam
  3. Salam, huh! nasib baik takde benda2 kat atas ni dlm hubungan aku, Alhamdulillah..

    BalasPadam
  4. cemburu ni kena control biar bertempat, masa dan biar kena pada gaya..hihi :)

    BalasPadam
  5. Suka suami cemburu...tandanya dia sayang kita 101%....tp lebih2 takmo la pening pale hehhehe

    BalasPadam
  6. Cemburu tu mesti ada pada setiap pasangan tapi biarlah bertempat gitu ... :)

    BalasPadam
  7. cemburu bole tp klu ade dlm list ni mmg xkene la..tu cemburu xbetempat..

    BalasPadam
  8. Saya memang kaki cemburu. Tapi cemburu bertempatlah ☺☺

    BalasPadam
  9. tp biasa pompuan yg akan cemburu lebihkan..

    p/s : puyuh kalau nk masak lemak biasa yg salai. kalau fresh tu mmg biasa org goreng jer kan ;)

    BalasPadam
  10. nampak nya 'dia' tersenaraii diatas walaupon hanya kawan. ishh

    BalasPadam
  11. mmmm..
    kenapa sikap shark takde satu pn kena nie.
    apa maksudnya.

    BalasPadam
  12. alise cemburu lite2 jek.. tapi kalau yg pasal sms tu bole amukan jugak kalau kantoi..

    BalasPadam
  13. mama ok kot, kalau cemburu tak ketara.. husben pun ok.. lagipun mama jenis biasa2 je, ..

    BalasPadam
  14. okeh..suami kite cemburu...tapi masih boleh di kawal lagi..dulu masa awal2 kawen..teruk gak rasa..lama2 dah biasa.. huhu...ku redho....;p

    BalasPadam
  15. cemburu pada tempatnya dan berpada-pada. jangan over sangat...

    BalasPadam
  16. Salam K.Diana..

    hehe..ade la sikit antara kami..
    kire cinte jugak lah teww.. :p

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)