Breaking

Tuesday, 4 February 2014

PETUA BUANG TEMPIRAS

Assalamualaikum....




Cuti raya cina hari tu..
KamI bercuti kat Batu kurau..
Kampung sepeneh nama tempat tu..
Ada air terjun.ada chalet dan homestay jugak..
Tapi kami tak dok situ
Sebab kami dok kat umah abang ipaq aku..

Balik dari bercuti..
Mikhail dapat tempiras..hehe...
Nak cabut punya la susah..
Last2 guna tembakau..

Basahkan tembakau tu..
Lepas tu tekap kan kat tempiras tu..
Dia tercabut sendiri tak
Sampai seminit..

Kalau tarik macam tu saja sakit tau..
Guna tembakau dia tak menangis pun..
Nampak tu sampai luka leher dia gigit.

Sapa tak tau tempiras tu apa sila google ye..

Sekian...





11 comments:

  1. assalam...dulu kat kg selalu kena..saya ambil daun sirih..

    ReplyDelete
  2. seriously baru tahu ape itu tempiras after google :)

    ReplyDelete
  3. terpaksa gugel utk tgk rupa paras tempiras hehe..punya la jakun akak ni..

    ReplyDelete
  4. Adik saya pernah kena. Guna tembakau rokok tu. Memang berkesan. Heheh.

    ReplyDelete
  5. Ohhh..namanye tempiras ke

    ni bru tye mak jugak

    hahahhaa
    mang sakit hokay. .hahaha

    ReplyDelete
  6. biasa kutu ni kat kucing..tp kat kmpg ciktom panggil pirahh je...hehe

    biasa eak ciktom ajar nak buang guna minyak...senang jgk..

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Adbox