Advertisement

ads

SUPERMAN HILANG SPENDER

Assalamualaikum...

Rupanya Superman baru ni
dah tak pakai spender kat luar ye..
nampak bergaya la sikit dari yang lepas2 kan..
kalau idak asik jadi bahan lawak je..



Pelakon yang pegang watak superman ni pun
nampak lebih kacak la dari yang lain2..hahaha

  

kalau nak tau pelakon ni  Henry Cavill
pernah menjadi mangsa buli disekolanya dulu.
disebabkan dia gemuk
dia sering menjadi ejekan rakan2 sekolah nya..



Mujur la 4 orang abang dia sentiasa 
melindungi dia apa bila dia dibuli..
sekarang yang buli2 dia dulu mesti terkejut tengok dia kan..

George Reeves 

Dalam ramai2 pegang watak Superman
yang ni palking tak kacak..hahahah

sekian..


Catat Komen

17 Ulasan

  1. movie baru superman baru nie just ulangan je...mungkin yang baru nie effect lebih mantap...

    BalasPadam
  2. wah sopan gitu superman baru ni...kih3

    BalasPadam
  3. superman baru ke ??

    handsome !

    BalasPadam
  4. ahaha..superman ni pakai kat dalam pasal tak tahan asyik kena bahan je spender dia tu kak. :P

    BalasPadam
  5. wahh nmpk lg smart gtu.hehe

    BalasPadam
  6. oooo dh betul dh.dh pakai kat dalam eh.aah lah kak.encemmm.hehehe.

    BalasPadam
  7. Salam kenal..
    Makchaq rasa superman yang dulu tu kaki gambra.. kalut2 pakai suit tengok2..la ni ada 1 lagi pulak tak pakai... sarong ja la kat luaq, kalau tak pakai langsung tak selesa pulak.. nak bukak semua pakai balik takut tak dan nak pi tolong mangsa..

    Bila bukak susun satu persatu ikut turutan yang kecik dok bawah sekali.. bila pakai balik.. jadi macam tu jugak...

    BalasPadam
  8. kan lebih sopan cam tu kan..
    eh..George Reeves tu nampak tak kacak sebab spender dia besar gedabak sampai ke pusat... yg lain2 tu dah lebih seksi..kecik sikit..wakakakka

    BalasPadam
  9. Hehehehe....awak siap bt research ye mane kacak mana tak kacak? Tp yg penting, Superman adalah hero paling sy tak suke.

    BalasPadam
  10. superman ni dah moden dulu primitif..kui3 :D

    BalasPadam
  11. Debar sy tgk superman. Kacak2 belaka. Yg x kacak xmo tgk. Spender pki kat dlm zaman dah moden:)

    BalasPadam
  12. yg gambo last tu.. spendernye beso beno..huhuhu

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)