Advertisement

ads

SUAMI: nak apa-apa tak?

Assalamualaikum...



aku tengah selsema ni..
selalu bila aku tak sihat mesti suami akan cakap gini..

"kesian..tak sihat pulak..nak apa2 tak?"

hahah..rasa kelakar sebab
macam la boleh sihat bila tengah2 sakit ni kita
bagitau nak beg tangan baru atau rantai tangan baru..

tadi pun dia tanya jugak..

"nak apa2 tak?"heheh..

sebenarnya dia berharap bila
dia bagi sesuatu yang kita betul2 suka
kita akan lupakan sekejap tentang kesakitan
yang kita alami...

Dia rasa itu je yang mampu dia buat..hahhah..

sebenarnya tak belikan apa2 pun tak pe..
dia tolong kemas umah,sidai baju pun dah
meringankan beban kita ni..kan..

tadi suami tanya..

"nak apa2 tak?"

ada pulak yang tukang jawab...

"tolong telepon pizza.."

dia memang suka ambik kesempatan.

sekian..

Catat Komen

9 Ulasan

  1. haha..mesti maisara....akk..akk dok mane arr..area kl ke x..teringin pulak nk tgk depan2 si maisara yg bijak tu...

    klu sy demam pun husbnd tny mcm tu jugk..bese klu tny tu, samada suh kite kirim mknn,ubt,air badak je la...takde la suh mtk hbeg..haha...klu mcm tu tiap2 bln sy nk demam...

    BalasPadam
  2. Wah untung kalau macam tu. Kalau saya, terus mintak patung Rillakuma besar bapak satu, beg Gucci paling latest satu, Cheezy Wedges besar punya satu. Hahaha..

    BalasPadam
  3. hahahahah!

    maisara, jom kite high 5!

    BalasPadam
  4. Hehehe, comelll jee. Hehe.

    BalasPadam
  5. SWEET..BERTUAH DPT HUBBY YG MEMAHAMI..^_^

    BalasPadam
  6. Assalamualaikum Diana

    moga cepat sembuh

    hubby yg mithali tu...Alhamdulillah

    BalasPadam
  7. hehe..pndai si kecil mencelah tu..

    tp ye la.. kt xnak apa2 pon..ckp kalo dia faham keadaan kt waktu tu & bantu ringankan kerja rmh..

    BalasPadam
  8. hehehe..selera siapakah?? bukan ambik kesempatan..tumpang tuah maknya..

    BalasPadam
  9. maisara la tu kan?hihi... maisara ni kelakar betul! ^_^

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)