Advertisement

ads

OPOCOT!!RAMPING NYA PEREMPUAN NI

Assalamualaikum...

korang kalau baca tajuk tu kan..
ha..gitu la aku punye terkejut 
masa mula2 tengok gambar dia..
tetiba aku rasa sakit pinggang aku..

Michele Kobke, 24.
tidak mengamalkan makan ubat diet atau 
senaman yang berterusan..
dia cuma memakai korset  setiap hari selama 3 tahun
walaupun ketika tidur.




Walaupun dia memiliki pinggang 
yang lebih kecil berbanding model catwalk,
dia masih mengimpikan untuk mengurangi
sai pinggang nya kepada 14 inci bersamaan 38cm 



Sekarang saiz pinggang Michele Kobke
ialah 16 inci bersamaan 40cm




Sebelum mengecilkan pinggang
saiz sebenar pinggang Michele Kobke
ialah 64cm.


Aku nak jugak pakai korset tapi tak nak la
sampai jadi gini..
seriau aku nengok nye..

Aku nak beli korset kat Amy..
ada tengok kat sini...
tapi tak tahu la sekarang masih harga promosi ke tidak..
jom tanya beramai2..
hheheh

sekian..

Catat Komen

15 Ulasan

  1. Kecik sangat pelik pulaklah rupanya.. Bersyukur dengan pinggang yang sedia ada.. Heheh..

    BalasPadam
  2. erk apa sudah jadi , buruk lagi ada lah...haha

    BalasPadam
  3. seram pula kalau kecik mcm ni.. sekali kena kayu terus patah..

    BalasPadam
  4. Nampak seram je tengok, kalau patah macam mana haha..

    BalasPadam
  5. ouch !!!

    seriusss rasa nak termuntahhh

    macam mana sistem penghadaman dia ??

    adehhh hai

    ieda pakai gak korset .. tai x lah sampai nak jadi gini uhuh

    BalasPadam
  6. Tak nak la sekecik ini. Pelik sungguh!

    BalasPadam
  7. macam pecahan tak setara...

    BalasPadam
  8. akk,dh mcm cacat dh sy tgk nya.

    BalasPadam
  9. susah nak cari seluar ni kalau kecik mcm nie...hehehe

    BalasPadam
  10. Nak pinjam la corset dia.. Pinjam setahun ramping sket jadik la.. Wahaha. Sgt2 ramping! Tp x lawa la pulak nmpk pelik

    BalasPadam
  11. RAMPING SANGAT DAH LAIN PULAK NAMPAKNYA....

    BalasPadam
  12. macam menyeksakan diri je..yang asal lagi nampak cantik kot.

    BalasPadam
  13. tak cantik la ramping macma ni.. mcm alien

    BalasPadam
  14. tak cantik la ramping macma ni.. mcm alien

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)