Advertisement

ads

MAISARA:Totet

Assalamualaikum...



Petang semalam dah sampai dah korset yang aku beli.
semoga raya ni aku boleh nampak lebih cantik didepan mertua..
ekekekek..tunggu aku pakai dan rasa kesan2 yang dulu ye..
nanti aku citer pasal korset ni..


Masa posmen tu hantar maisara la yang buka bungkusn tu..

Maisara: Ibu..baju apa ni??

Ibu: itu korset..mintak sini ibu nak simpan..

lepas tu malam tadi..

Maisara: Ibu..mana TOTET tadi??

Ibu: TOTET  apa nye??

Maisara: TOTET tu la..yang posmen hantar tadi..

Ibu: Bukan TOTET..korset la..

Maisara: OOoo..mana dia?Kami nak pakai..

Ibu; Itu bukan itu kanak-kanak..

Maisara: tapi saiznya kecik je..macam untuk kanak-kanak je..

Ibu: memang la macam tu..bila pakai dia mengecik kan badan kita..

Maisara: Tak la ibu..memang itu untuk kanak-kanak..

Ibu; Maisara..itu ibu punya la..

Maisara: Ibu pakai la..kalau koyak rugi je duit.

aih..dia tu sebut korset pun tak betul..
tetiba nak ajar aku pulak..
ni la kalau ada anak pompuan semua benda kita
dia rasa hak dia jugak.


sekian..


Catat Komen

21 Ulasan

  1. pasang je kat badan dia seminit.. hahahaha.. wah dah pakai korset. kita baru berangan nak beli ni. dok berkompang kat asben dah lama tapi membelinya belum lagi. takut hangat2 taik ayam je nanti.. kekekeke

    BalasPadam
  2. amboiiii maisara nak pakai totet gak ke ... kekeke

    D ngaper dok belikan satu utk dia .. konperm dia nak pakai raya gak ekke ;)

    BalasPadam
  3. Kalau koyak rugi duit...kehkehkeh!

    Saya beli bengkung tu je, tp hangat2 tahi ayam makainya. Takde kesan.

    BalasPadam
  4. totet = korset...jauh bebenor bunyik nyer heheheh

    p/s baju tu akk boleh tgk kt website anamuslimshop.com.my

    BalasPadam
  5. hehe..maisara maisara..eh tapi betul la kan bila ada anak pompuan apa barang kita punya mesti dia rasa dia punya gak..kita pun nak pakai korset jugak al maklumlaa lepas bersalin kan..tak dan la nak pakai bengkung ikat2 tu...huhu harap by raya mengecik la perut kita ni

    BalasPadam
  6. cmel ja dia sbut totet.hehe

    BalasPadam
  7. Kalau saya memang saya akan pakai jugak. Selagi tak dapat pakai saya tak akan berganjak. Hahaha..

    BalasPadam
  8. eheheh... maisara pun nak bertotet jugak ke. haihhh... takleh nak kalah ngan ibu dia ni

    BalasPadam
  9. apa yang ibu pakai semua maisara nak pakai juga ya..

    BalasPadam
  10. kalau dah ompompan tu pompan jugak...

    BalasPadam
  11. totet pun totet la....semuanya dia nak cuba...hehehe

    BalasPadam
  12. haha totet ? jauh benor lari bunyi tu. lama x datang sini sampai x perasan rupa blog dah berubah. hehe

    BalasPadam
  13. comel je maisara ni..dia pun nak rampingkan badan jugak.huhu

    BalasPadam
  14. mkn keciklah dia pakai korset plk..hihik

    BalasPadam
  15. maisara tecik lagi..mana boleh pakai totet yang oi..haha....tunggu besor sikit nanti ibu belikan... :D

    BalasPadam
  16. nasihat maisara pd akhir dialog itu amat perlu diberikan perhatian..hahahaha..

    BalasPadam
  17. hahahaha totet pon bolehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh~

    BalasPadam
  18. Hahahahaaa adoi gelak besar Maisara kata totet.. tp siap cakap kalau koyak rugi duit je beli :)
    Bijak tol :)

    Akak beli korset apa? Online ye? Kalau Myra tak reti nak beli 'totet' online ni :)

    BalasPadam
  19. hihi... maybe maisara ingat korset tu pakaian dia

    BalasPadam
  20. klakar jaa bunyi dia sebut tu ^^

    BalasPadam
  21. dia pun sibuk nak pakai totet jugak ye.....

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)