Breaking

Friday, 7 June 2013

MAISARA::Nasi lemak

Assalamualaikum...

maisara dan Arisya.


Petang semalam aku keluar..
pi beli periuk nasik..

Pi la kedai elektrik dekat Sungai Bakap tu.
baru masuk dalam
kedai letrik tu Maisara ngadu lapar..

Maisara:Ibu..cepat sikit ye..maisara lapar dah ni..

Ibu: ye la..

tengah dok pilih2 ..

Maisara; Ibu..lapar ni..

Ibu: Ish..ni yang nak marah ni..
sabar la..

tak lama lepas tu dia cakap lagi...

Maisara:cepat la ibu ..

Ibu:sabar la kakak..tak sampai 5 minit je..cer sabar..

Maisara: dalam ni ada jual nasik lemak tak ibu?

Ibu: Entah..pi tanya ayah..

Dia tengok ayah dia..
ayah dia dok jauh sikit dari kami..

Maisara: ayah..dalam ni ada jual nasik lemak tak??

ya ampun...punya la kuat dia tanya..
sampai kan pompuan yang dok kat kaunter bayar tu
senyum je tengok aku..
aih..bikin malu betul..

Ayah dia pulak buat tak tahu je..
malas nak layan..

Tu la perangai Maisara..
ikut suka hati dia je..

sekian...

10 comments:

  1. hahahahahaha...mengidam nasik lemak ke time tu?

    ReplyDelete
  2. hahaha...adoii la maisara ni....

    ReplyDelete
  3. hahaha...adoii la maisara ni....

    ReplyDelete
  4. Salam diana..

    he..he.. comel aje gelagat maisara ni.. baca cerita dia selalu buat akak tersenyum2..

    ReplyDelete
  5. datang blog sini mesti syira akan cari cite maisara.. comel dan bijak..

    ReplyDelete
  6. hehehe....lawak la maisara ni...! sabor aje la ibu nye yer...

    ReplyDelete
  7. Hehehe, kalau ada nasi lemak pas beli periuk terus dpt mkn, jimat masa.

    Maisara dah potong rambut ke diana?

    ReplyDelete
  8. Nasib baik anak. Kalau adik, lama dah kena cepuk.. Hahaha..

    ReplyDelete
  9. hehehe... lapar punya pasal kan. tapi pandai lah dia.

    ReplyDelete
  10. alahai maisara... lapar sangat tu...

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Adbox