Advertisement

ads

GAMBAR CHEF NIGELLA DIKASARI SUAMINYA

Assalamualaikum..



Aku suka betul tengok rancangan Nigella Bites kat AFC .
tengok dia masak memang best kan..
nampak sedap je..

Bukan nak cerita pasal dia memasak tapi
hari ni tersebarnya gambar suami dia yang
melakukan kekerasan terhadap Nigella disebuah retoran.







 lebih memalukan bila kelakuan buruk suami
dia tu diperhatiakan orang sekeliling..
Nigella juga kelihatan seolah2 merayu dilepaskan
bila diperlakukan seperti itu.



tak lama kemudian Nigella kelihatan beredar dari situ
sambil menangis.
Pihak polis juga akan
membuat siasatan berhubung
insiden kekerasan tersebut.

#baru tau rupanya umur Nigella ni dah 53 tahun..ye ke??

Catat Komen

14 Ulasan

  1. 53 tahun, mcm tak percaya shje ayie tgok..muka nampak muda sgt.. tpy laki dia pon tgok mcm panas baran jer

    BalasPadam
  2. 53????...masyallahhh..


    Siannya dia..hubby I suka sgt dia ni...dulu nampak agak berisi..yg ni npk kecik pulak..

    BalasPadam
  3. 53 tahun?..apakah rahsianya, share skit..tak patot diperlakukan dihadapan orang ramai...kesian isteri dia, malu tu

    BalasPadam
  4. ish...kesiannya...kenapa lelaki dia macam tu...eh, suami dia macam tu....huhuhu...

    saya suka nigella jugak kak....

    BalasPadam
  5. izan pun suka tgk dia msk. tapi napa lakinya buat gitu... kejammm!

    BalasPadam
  6. wahhh...wife den suka benar dia ni.....

    BalasPadam
  7. MEREKA ADA SALAH FAHAM LETEW TP X PATUT LA HUBBY DIA MEMALUKAN DIA SAMPAI MCM TU SEKALI..DH LAH ORG FEMES...

    BalasPadam
  8. alahaaaiii kesiannya.kenapa gaduh kat restoren.hmmm.xsuka laki cm tu.

    BalasPadam
  9. 53 tahun??? macam 30an deno tengok!

    BalasPadam
  10. Siannye, dah la dikasari kat tempat awam. Segan kat orang.

    Ermm tak sangka dah 53 tahun umur dia

    BalasPadam
  11. erm, macam2..harap takde ape yang serious...mungkin terhangat sikit je kut

    http://welovesusuibu.blogspot.com/2013/06/9-tips-cepat-hamil-berkesan-terbaik.html

    BalasPadam
  12. serius kak... 53 tahun......? nampak muda sesangat

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)