Advertisement

ads

WANITA TAK SUKA UNGKAPAN INI

Assalamualaikum...

selamat petang semua..
wanita tercipta dengan karekter yang lebih sensitif berbanding lelaki.
Bagi lelaki2 yang sudah menjalinkan hubungan dengan wanita
tersebut dengan tempoh yang agak lama harus la mengucapkan
kata2 yang manis dan tidak membuat wanita tersebut berkecil hati.

Antara kata2 yang tidak disukai oleh wanita ilah..

1-awak nampak gemuk bila pakai baju itu..

2-Ibu awak nampak lebih muda dari awak

3-awak mengingatkan saya kepada bekas teman wanita saya

4-saya tak suka pada kawan2 awak

5-perempuan tu seksi la..

6-saya perlukan waktu untuk bersendiri.

kadang2 bila kita dah lama berpasangan dengan dia
kita boleh cakap lepas2 je ,kan??
sebab kita fikir dia tak kisah.
jangan sesekali fikir macam tu..
dah namanya manusia
pasti ada lah rasa kecil hati tu...

sekian..

Catat Komen

32 Ulasan

  1. anggap jelah macam just kidding..haha iye ker.. kan? :)

    BalasPadam
  2. no 1 tu tak amik kisah sangat... tanda kena jaga2 badan semakin berat. yg lain2 tu memang terasa..he..he..

    BalasPadam
  3. wanita memang mudah terasa tapi cube jadikan diri sendiri jangan mudah terasa.^__^

    BalasPadam
  4. yg sy perlu waktu untuk bersendiri tu pernah kena..mmg perit

    BalasPadam
  5. ekekke macam2 .. agaknye ape kata lelaki bila baca nie ?? ;)

    BalasPadam
  6. hahaha sesitif tu kalau laki cakap camtu..

    BalasPadam
  7. betul-betul walau dah biasa xmestinyer ckp bleh lepas je kan

    BalasPadam
  8. kadang2 tu terasa la jugak..
    tak kira la lelaki ke permpuan ke..kena menjaga kata2 sblum mengucapkannya..hehe

    BalasPadam
  9. hati yg terluka....
    ubatnya hanya dua....
    masa dan doa....

    BalasPadam
  10. kena pandai jaga hati pasangan kan..

    BalasPadam
  11. hari ni awak masak tawar la....


    haha...

    BalasPadam
  12. naluri wanita memang cepat tersentuh berbanding lelaki...so elakkan la dari berkata perkara yang menyentuh sensitiviti seseorang..baik laki mahupun perempuan...

    BalasPadam
  13. erk..yang no 6 pun tak boleh gak ker??abis tu kalau betul2 ngan kecewa psl sesuatu dan and dan perlukan privacy time nak cakap cammana kak??hehehe..

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam
  14. stuju la kata2 ni mmg tak selesa ble lelaki ungkapkan~~

    BalasPadam
  15. kalaulah jmpe lki cmtuh mmg nk hempuk die yg bdn kit yg'gemuk' ni.!

    BalasPadam
  16. betol kak..saye setuju!






    luv,
    cik ana

    BalasPadam
  17. kadang2 x salah kowt nak terus terang. hehehehe... cuma sukar utk terima kebenaran.. huhuhu

    BalasPadam
  18. mmg betul tu kak diana
    kdg2 sy pun terasa
    tp anggap je tu cabaran buat sy menurunkan berat badan :)

    BalasPadam
  19. masing2 kena pandai la jaga hati da perasaan pasangan masing2 kan..nanti ada yg berkecil hati pulak..kan susah...

    BalasPadam
  20. lagi stu ayat pmpuan tk suka..trsebut nama pmpuan lain..kih kih kih

    BalasPadam
  21. no 3 tu paling bahaya.. terlepas cakap boleh perang dibuatnya...

    BalasPadam
  22. suha pun tak suka. boleh buat terasa hati. apa apa pun, kena banyak sabar dan tolak ansur dalam perhubungan, kan?

    BalasPadam
  23. btol2 tu kak...hihihi
    mybe ada stngah wanita tak kisah hal ni..tp ramai yg kisah..kan..

    BalasPadam
  24. saya tek terasa pape pon baca ungkapan tu..hmm oo lupa saya lelaki :P

    BalasPadam
  25. Salam, betul tu kak diana :) err, tapi lelaki ni sempoi je cakap. hikhikhik.

    BalasPadam
  26. klumood tgh tak baik kata apa pun terasa.lebih2 lg yg no 1.haha..

    BalasPadam
  27. kdang2 terasa..depend dgn situasi la..kalo time tgh hangin satu bdn tu nasib la..hehe

    BalasPadam
  28. Teruklah lelaki yg sebut benda2 kat atas tu....

    Sy boleh rs sedih.

    BalasPadam
  29. haha...kalau keadaan tengah gurau2 ok lagi..tp kalau tengah mood pun tak boleh nak bagi ayat2 pedas camtu mau angin satu bdn. haha

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)