Advertisement

ads

WANITA HAMIL SUKA MAKAN SURAT KHABAR

Assalamualaikum...

Selamat petang semua...
korang yang pernah hamil cer ingat2 balik pernah tak
mengidam nak makan sesuatu yang lain daripada lain..??

Ada seorang wanita hamil dia mengidam makan suratkhabar.
wanita tersebut,Ann Curran ,35 dari Amerika syarikat
mula menjadikan suratkhabar sebagai kudapan sejak hamil.
surat khabar yang dia suka bukan sebarang2 suratkhabar..
dia cuma nak yang dari Dundee Evening Telegraph.
sebab katanya suratkabar jenis tu lebih sedap.

Ann begitu sukakan rasa suratkhabar tersebut.
Sehinggakan dia menyimpan beberapa lembar suratkabar
di dalam beg tangannya jika dia berasa ingin makan
ketika jalan2 atau berbelanja

menurut Ann,kawan2 nya jugak
sanggup menyimpan lembaran surat khabar
tersebut untuk nya..

*aku nak makan nasi ulam je.
tapi susah la nak jumpa kat pulau pinang ni.
ganti dengan benda lain la..pasemboq..heheh...
sebenarnya aku dari mengandung anak
pertama dulu tak pernah mengidam yang pelik2..
semuanya yang 'hari ni nak makan,hari ni terus beli."
tak susah pun..:p

sekian..

Catat Komen

20 Ulasan

  1. peliknya... takde mende lain ke nak ngidam/..

    BalasPadam
  2. pelik bebeno ni..tak ape ape ke nanti?

    BalasPadam
  3. kertaspun orang nak makan ye.hihi..

    BalasPadam
  4. org mengdam memang pelik2..kih kih kih

    BalasPadam
  5. .. Yang makan kiwi kilat kasut pun Ada. Hehe!

    BalasPadam
  6. Ayooo..pelik2 je...tapi, preggy woman mmg pelik2 sket.....:)

    BalasPadam
  7. akak pernah tengok ada org nak makan tayar kereta..seriyes ni..makan cerut pun hado..nauzubillah ..take care diana :)

    BalasPadam
  8. waaa kalo ngidam cenggini mmg untung

    BalasPadam
  9. kat radio td dengar macam2 org ngidam...ada yg makan ubat gegat la,gigit tar la...macam2 ye...keistimewaan org ngandung..:)

    BalasPadam
  10. ada orang suka hidu bau asap bus lori..hee

    BalasPadam
  11. alamak .. alamakkk minta dijauhkann lah huhuhu

    BalasPadam
  12. time ngandung mcm2 peel pelik keluar.......
    bersabarlah wahai suami2 semua.....he3

    BalasPadam
  13. ni la hotchat kt hoftm pagi tadi...caller yg call sume cite story yg plik2....gerun mendengarnye...heheh

    BalasPadam
  14. salam ;)

    pernah dengar sampai ada yg makan sabun basuh...hehehe

    nasib baik saya tak mengidam benda yg pelik jugak ;)

    BalasPadam
  15. sangat pelik. nasib baik izan pun tak pernah mengidam yg bukan2. kalau arini tak dpt... esok lusa pasti dapat juga kan.

    BalasPadam
  16. pelik2 orang skg ni...

    #asal komen sis masuk dalam spam msj sy..maaf sy tak prsan komen tu..

    BalasPadam
  17. kalau ikut nafsu dan hasutan syaitan mcm tu lah.mengidam yg bkn2 tu kan hasutan syaitan.ni pula mkn surat khabar byk2 .

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)