Advertisement

ads

WAJAH BERMINYAK

Assalamualaikum...

Selamat petang semua..
siapa yang pernah alamai masalah wajah berminyak??

Biasanya wajah berminyak ni
yang alaminya mesti remaja2 ..kan??
aku dulu pun masa muda remaja memang
hadapi masalah wajah berminyak ni..
bila bangun tidur muka macam baru lepas mandi
dengan minyak..heheheh

Ada cara sebenarnya nak melindungi
wajah kita dari berminyak ni..

jangan salah memilih faundation..
ada faundation yangbila kita pakai
lagi bertambah2 minyaksebab ada
kandungan minyak dalam nye..

jadi kalau nak beli faundation
beli la yang oil-free..

tau tak sebenarnya bedak serbuk tu pun boleh
elak kan wajah kita dari berminyak..
lagi satu bila nak kemana2
bawak la tisu minyak

sekian

Catat Komen

12 Ulasan

  1. kita smpi skrg kulit berminyak... huhuhu..

    BalasPadam
  2. kurangkan makan berminyak boleh ker kak diana,,,,, ?

    BalasPadam
  3. nak tambah sket, minum air yg bnyk pun buleh mengurangkn masalah kulit b'minyak.

    BalasPadam
  4. gosok muka dengan limau kasturi..kurang masalah kulit berminyak..petua nenek kebayan :)

    BalasPadam
  5. nasib baik muka kita tak berminyak....

    BalasPadam
  6. tetiba rasa nk g watson beli tisu lap minyak...haha^^

    BalasPadam
  7. muka ieda jenis berminyak juga , tapi x berapa teruk lahh huhuh

    BalasPadam
  8. muka berminyak tu awet muda kak..haha..lepas ni semua amek minyak kat kuali tepek kat muka.

    BalasPadam
  9. sbb tu kdg2 sy malas nk bermekap...sbb tau pastu mesti comot sn sini hehehe

    BalasPadam
  10. kalau shera pegi kelas baru beberapa jam muka dah berminyak... tak gemar betul...

    BalasPadam
  11. bedak serbuk tu bedak talcum ke kak?? bedak compak tak boley ea??

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)