Advertisement

ads

TELUR AYAM YANG ANEH

Assalamualaikum...


tau tak apa ni???
ye betul..tengok tajuk baru tau ni telur..
ingatkan ubi kentang..kan??
aku pun rasa macam tu masa mula2 tengok gambar..

telur ayam ni
datang nya dari seekor ayam
yang diternak oleh Neda Glibota (72)
seorang penternak ayam yang berasal dari crotia selatan.

“Terus terang saya sangat terkejut dan saya memanggil
kawan2 saya untuk melihatnya sediri.
Mereka semua sama seperti saya,sangat
terkejut dan hairan” kata Neda.

sekian...

Catat Komen

29 Ulasan

  1. kebesaran Allah... klu mula2 tgk mmg munna ingatkan ubi kentang tadi

    BalasPadam
  2. Memang macam kentang,subhanallah...

    BalasPadam
  3. loh..bujur..tu kalau dieram anak ayam jadi tinggi kot? haha

    BalasPadam
  4. telur ayam ke telur org ni..kih kih kih kih

    BalasPadam
  5. bentuk die macam pin bowling la...

    BalasPadam
  6. memang sangat pelik.. haha

    BalasPadam
  7. bhg atas kecik tu mesti kosong..
    telur reject ni.

    BalasPadam
  8. apala arulchelsea tu komen...dah katanya telur ayam, dikata pulak telur orang..tak patut betei.
    heh3

    BalasPadam
  9. cute je bentuk telur tu..dah tak bole guna 'bujur telur' dlm kes ni..

    BalasPadam
  10. Agaknya cemana boleh jadi gitu ya? Tiada yang mustahil bila Allah mengkehendakinya terjadi, kan? :)

    BalasPadam
  11. Kalo menetas ni ntah2 kuar muka apa.

    BalasPadam
  12. lain macam je rupanya kan

    BalasPadam
  13. seram plak tengok telo ni ..huuu

    BalasPadam
  14. memang pelik..
    kuasa Allah tiada yang mustahil. :)

    BalasPadam
  15. lain macam jer bentuk nya... hehehehe

    BalasPadam
  16. macam ayam goreng pun ada :P

    BalasPadam
  17. sy pong terkejut dan hairan... huhuhu mesti sakit mak ayam tu nak kuarkan teloq ni...

    BalasPadam
  18. sangat pelik telur ni..dalam nya pelik jugak tak rasa rasa?

    BalasPadam
  19. tu la kak..ingatkan ubi kentang tadi..telur rupanya...

    BalasPadam
  20. ni mesti kes ayam ni teran telur tu separuh2...tu yg jdik cmtu

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)