Advertisement

ads

TANDA KAWAN KITA BERMINAT DENGAN PASANGAN KITA

Assalamualaikum...

Selamat malam semua...
Korang pernah jumpa tak
kawan2 kita yang rupanya berminat dengan pasangan kita.
cemana nak kenal pasti ye??mungkin ini boleh membantu..



1-selalu mengambil kesempatan menyentuh pasangan korang..
cuit2 pinggang la..cubit2 la..menyampah!

2-suka tarik perhatian pasangan korang.contohnye
ketawa melebih2..gedik dan suka berhias
ketika pasangan korang ada bersama.kalau berbual bersama asyik
dia je nak bercakap dengan pasangan korang.

3-asyik sebut pasal pasangan korang je..
bila tak de dia tanya..sebelum tidur kE,nak makan ke
topik nya tak habis2 pasal pasangan korang.

4-selalu menghubungi pasangn korang.
yang ni nampak sangt kan??lampu umah terbakar pun nak
telefon pasangan korang.hangin je!

5-selalu memuji pasangan korang.
kalau sesekali ok..tapi
kalau selalu mau makan penampar jugak dia tu..kan??

6-cara memandang yang pelik..
pantang nampak pasangan korang wajah berseri2.
bila pasangan korang bercakap dia pandang je muka pasangan korang
sambil buat senyuman mintak sekeh..

hati2..kadang2 kawanboleh menjadi lawan...

sekian..

Catat Komen

24 Ulasan

  1. ish.bahaya klu ada kwn camni.risau lak kan?

    BalasPadam
  2. putus kawan kalo berani tikam belakang

    BalasPadam
  3. ni kawan makan kawan namanya ni..dijauhkanlah dari orang macam ni..

    BalasPadam
  4. haip! bahaya ni...
    klu berani try la buat, tgk nk duduk kt mana pasni.

    ekeke..marah ni klu ada kwn tikam blkg.

    BalasPadam
  5. pernah je kena.. geram je rasa..

    BalasPadam
  6. kawan makan kawan,,
    teruk punya kawan..

    BalasPadam
  7. membacanya je dah terbit geram..

    BalasPadam
  8. den belum pernah jumpa lagik kes mcm ni...

    tapi kalau ada...susah aaa...kawan sulah jadi musuh....ahakz

    BalasPadam
  9. Haha tak pernah lagi ada pengalaman gini.. tapi member2 penah kena.. memang kawan mkn kawan namanya tu..

    BalasPadam
  10. mintak simpang la kwn gini.. tp lau ade.. memang baik la siswi lyn dia..haha..

    BalasPadam
  11. gunting dlm lipatan.....
    kalau dibiarkan tetap berkarat jugak..... baik dibuang !

    BalasPadam
  12. bahaya jgk kan klu dpt
    kawan gitu hehehe...

    BalasPadam
  13. membara baca entry ni kak diana..

    #sabar selagi mampu^^

    BalasPadam
  14. woww dangerous nehh..
    kalau terbukti..depan2 derang saya sound ;)

    BalasPadam
  15. kawan makan kawan.bahayanye klw dpt kawan mcmni.

    BalasPadam
  16. haah sy setuju tang kalau kita lepak sekali asyik dok tnya psal pasangan kita je.tu klu yg pompuan, kalau lelaki plak mintak no tepon..rajin mesej dan kol.hmm

    BalasPadam
  17. Saiko betul kalo suka kat pasangan orang ni. Lebih2 lagi kalo kawan sendiri. Minta la dijauhkan daripada perkara2 gitu.

    BalasPadam
  18. eee... gedik je kan. geli kak liza dpt kawan camni tau.. he..he..

    BalasPadam
  19. kena hati2 ngan kawan camni! tapi setakat tak pernah lagilah dapat kawan camni...

    BalasPadam
  20. Emmm..kita ikhlas berkawan tp kawan kita ni xbahagia sbg isteri kedua dan anak dia br umur 11 thn pun xsuka suami baru dia..xsangka dlm diam dia dan anak ada plan lain,alhamdulillah Allah swt bg petunjuk awal,suami sy hanya layan anak lelaki dia y berumur 11thn sbg anak kpd kawan sy tp..kawan sy n anak lelaki dia fikir nk suruh sy berkorban utk depa, sy dan suami dh xrapat dgn depa berdua..sy pelik sb dia nk miliki suami dia seorang sedangkan isteri pertama suami dia redha perkahwinan dia n suami dia

    BalasPadam
  21. makasih banyak info nya .,,,,,,,,

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)