Advertisement

ads

PEREMPUAN ANEH BERKEPALA IPAD

Assalamualaikum...

gara2 nak nampak lain dari yang lain
wanita ni letak ipad untuk menggantikan kepalanya.


dengan menggunakan 4 buah ipad
yang dicantumkan
menjadi blok dia menyediakan ruang
ditengah2 supaya boleh disarungkan ke kepalanya.

macam2 manusia ni..tak pernah puas
dengan apa yang ada..
sapa nak tengok video nye boleh klik sini:
video wanita berkepala ipad

sekian..

Catat Komen

15 Ulasan

  1. macam2..dah ade yang lengkap dimuka..bg tutup lak..hehe

    BalasPadam
  2. nokhorom.. unik..haha

    BalasPadam
  3. kekadang manusia nie cerdik tapi mengong !!!! he3

    BalasPadam
  4. Sengal lah pompuan ni...ish3!..haha

    BalasPadam
  5. kan bgus ipad tu bgi sy,,heheee

    BalasPadam
  6. hahaha... ade juge perempuan buat. salu lelaki je perangai ding dong mcm gitu...

    BalasPadam
  7. pehhhh...meroyan ke ape....taksub bebenor

    BalasPadam
  8. la kan...mcm ni pny org pun ada hehehe..nak ketawa plak tgk..mcm2 betu kan hik3...

    BalasPadam
  9. apa ke pelik betul dia nih?? fanatik sangat kat ipad agaknya tak..

    BalasPadam
  10. aduh! pelik betul, macam2 ragam manusia ni kan...

    BalasPadam
  11. makin pelik makin menjadi tumpuan..hahha

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)