Advertisement

ads

PENGEMIS PALING GANAS DI CHINA

Assalamualaikum...

selamat malam...
jom tengok gambar pengemls paling ganas ni..



aduhai...
ada jugak mengemis dengan cara macam ni...
terdesak sangt dah ni...
tak padan dengan perempuan...


sekian.

Catat Komen

36 Ulasan

  1. gmbr 1st nmpk perempuan, gmbr last tu dah mcm jantan je rupa.

    BalasPadam
  2. ganasnya , takut betul kalau bee tutup tingkap je .. n drive terus ,

    BalasPadam
  3. perghh.... brutal & seksi.. terseksa dibuatnya

    BalasPadam
  4. kalau sy la..tekan minyak terus blah je...hee~

    BalasPadam
  5. perempuan ke tuh? serius ganas kan..

    BalasPadam
  6. pengemis2 gengster ni..kih kih kih

    BalasPadam
  7. amboiii... ni mau nk kena pukoi jugak ni.. haha..

    BalasPadam
  8. Dah tak padan dengan pompuan tu satu la, pastu bleh plak pakai bra je gi merompak. Samseng giler.

    BalasPadam
  9. pengemis pun dah jadi samseng...... dasat2....

    BalasPadam
  10. W@W, pengemis keh? Macam samseng jalan jek.

    BalasPadam
  11. mak aihhh... mcm ni pun ade? ni bukan pengemis ni... ni pemeras... gilo lah..

    http://thetimelines2u.blogspot.com/2012/02/mimpi-basah.html

    BalasPadam
  12. uishhh dahsyat..langgar je org camni..

    BalasPadam
  13. Ganasnya,macam org x betul je...

    BalasPadam
  14. takut aku siutt...

    nih kalau tak dibagi nih, memang ngamuk sakan sampai pecahkan cermin keta. baik awal2 blah.

    BalasPadam
  15. terdesak pnya psal...ganasnye siap pnjat2 kete org lak...

    BalasPadam
  16. kalau saya, saya bagi je duit mun sekupang dua..terdesak sgt dh tu hihihi..

    BalasPadam
  17. berisi pengemis nih yer...biaso pengemis kurus kering...hehe

    BalasPadam
  18. ganasnya.... dari jauh nampak mcm lelaki...nampak pakai coli...perempuan rupanya

    BalasPadam
  19. ni bukan pengemis. ni dah macam pemeras ugut pulak..terok benor upenya. hii

    BalasPadam
  20. ish.. ish.. takut pula kita dibuatnya..

    BalasPadam
  21. adekah dia bertindak ganas sebab di ejek... sian kan...

    BalasPadam
  22. mak aihhh..betul2 gangster mamat(atau minah) nie..hehehe..

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam
  23. meh pakat humban dia dlm laut!

    BalasPadam
  24. ganasnya pengemis nie, tp kerja bahaya tu...

    BalasPadam
  25. ngeri!!! hahaha gengster habis.... langgar je...

    BalasPadam
  26. Malu tengok pe'el macam ni..huhuu
    Macam2 cara diorang ni mengemis

    BalasPadam
  27. sgt ganas,,dgn pakaiannyer

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)