Advertisement

ads

PATUNG INI MENGHAMILKAN BERIBU WANITA

Assalamulaikum...

selamat petang semua...
kalau patung kayu macam ni orang panggil apa ye??
tiang totem ye???
nampak menakutkan pun ada..
tapi korang tau tak patung kayu ni menjadi tumpuan
pasangan suami isteri seluruh dunia
kerana mereka percaya patung ni boleh buat mereka hamil..

Patung ni sekarang ada kat muzium Ripley's Believe It or Not
di Pantai Myrtle, South Carolina, Amerika syarikat.
pada mulanya seorang staf muzium selalu menyentuh
patung ni dan dia didapati hamil walaupun makan pil perancang keluarga.

lepas tu ada wanita lain yang sentuh patung ni jugak
terus hamil..dan disebabkan tu ramai perempuan2
seluruh duni yang menghantar gambar tangan mereka,
potongan-potongan pakaian,dan barang2 lainnya untuk
digosokkan ke patung-patung itu dengan harapan akan cepat hamil.

Menurut wakil Ripley, lebih dari 2000 perempuan
hamil selepas menyentuh patung itu.

*awat entah bila aku tengok patung tu aku rasa seram je...macam setan..
heheehh...


sekian..

Catat Komen

18 Ulasan

  1. Mengarut je tu..haha.Totem tu mcm k'percayaan cina dalam p'kahwinan.Kalu tak silap.

    BalasPadam
  2. salam diana cayang,

    kak ati pun ngeri kalau tengok
    patung2 lagu ni , nk pegang pun
    takut ...apa lagi kalau
    nak simpan dalam rumah..idok le

    BalasPadam
  3. kot ye pun pakaikan la baju kat patung tu...hihi

    BalasPadam
  4. ye ke? hmmm..menakutkan lagi ada laa

    BalasPadam
  5. mengarut jew..kita bakar aje..hehe

    BalasPadam
  6. memang menakutkan je patung tu..

    BalasPadam
  7. mmg seram pun bila tgk..pastu seksi lak tu..

    kepecayaan karut je omputih ni.. smua tu kuasa DIA kan..

    BalasPadam
  8. semacam je patung ni... ada jgk yg percaya citer mcm ni ye... kebetulan sj kot

    BalasPadam
  9. alah kebetulan aje tuh...kalo ade gak org islam yg wat cenggini, aku x tahu la nk ckp cmne...=p

    BalasPadam
  10. Assalamualaikum Diana

    power punya patung....he he

    BalasPadam
  11. geli tengok patung perempuan tu...haha

    BalasPadam
  12. huhu...mengarut je benda ni..nampak menakutkan je patung tu..haha~

    BalasPadam
  13. mengarut la...klu btol bg sy pgang tgk boleh hamil ke tak...hahahah

    BalasPadam
  14. Tak ada kajian sainstifik ke terhadap patung yang boleh menyebabkan hamil. Tapi memang menakutkan.

    adarain.com

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)