Advertisement

ads

MODEL PALING CANTIK 2012

Assalamualaikum...

selamat malam...
tengok gambar cantik jom....

cantik kan dia???cantik la nak dibandingkan dengan aku..:p


wah..rambut pun cantik...

memang cantik....

ni cantik ke??


ha...cantik kan?/dia lelaki la...
dia model lelaki paling cantik di dunia
untuk tahun 2012..namanya Andrej Pejic.

sekian..

Catat Komen

18 Ulasan

  1. haha...lelaki ke kak...kalau takde gambar yang last...mesti tak terfikir pun yang ni lelaki kan...haha~

    BalasPadam
  2. la..jantan..ingat nak kapel dah tadi..haha

    BalasPadam
  3. Kat Overse ramai model lelaki peraga baju wanita..tak faham kenapa..hihi..lawa ke?

    BalasPadam
  4. laaa..mati2 sy igt dia pompuan tadi..patut laa kurang skit je ummph dari Heidi Klum..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam
  5. lelaki rupanya..huhu..but mmg cntik..

    --terima ksh atas komen td-- :)

    BalasPadam
  6. la...lelaki rupanya...hehehe

    BalasPadam
  7. adoiiii... terkejut titew dibuatnya.. ahaks...

    BalasPadam
  8. adoiiii... terkejut titew dibuatnya.. ahaks...

    BalasPadam
  9. wow... ingtkn betul2 perempuan td.. lelaki rupanya... kesimpulannya, tak boleh tertipu dgn luaran..

    BalasPadam
  10. mula2 tgk dah keliru sbb dah nampak halkum dia .. last sekali kekeliruan terleraiii

    jantangggg rupoooooonyoooo muahhahaha

    BalasPadam
  11. mati2 ingt perempuan tdi.. huhu..

    BalasPadam
  12. lelaki ker.....
    cuma kat dada jer nampak cam lelaki....yg lain pompuan habis....

    BalasPadam
  13. serius, mati2 ingatkan perempuan..siap nengok gambar last tu berulangkali okeh...:)

    BalasPadam
  14. baru je nak feeling,dah nak muntah je balik..grrrr


    #pelik2 orang skg ni...

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)