Advertisement

ads

MIMPI SIANG HARI YANG MENJADI KENYATAAN.

Assalamualaikum...

tadi jam 9 aku tidur kejap...
lepas tu aku mimpi aku dapat be...
bila bangun je cepat2 aku buka blog.tengok2 dapat be
betul2 dari digi samsung galaxy nexus bm.
aduhai..lawak betul la...

malas2 pun masih dapat be.
nampak nya kena la rajin bw balik lepas ni.

tengok la..
gara2 malas be tinggal 3 je...
yang tengah2 tu baru dapat tadi.yang lain tu baru
seminggu 2 yang lepas..

apa pun terima kasih nuffnang...terima kasih digi dan friso...
nak bw la sikit lepas makan tengahari nanti..

satu lagi berita baik..laptop aku dah sembuh...
best2...

sekian..

Catat Komen

19 Ulasan

  1. best sungguh bila mimpi indah jadi nyata...

    BalasPadam
  2. siap mimpi tu dapat BE. Yus ada satu je BE..dari friso tu....

    BalasPadam
  3. bestnya kak diana...
    klu gitu miss purple nak mimpi BE jugak la hehe ;)

    BalasPadam
  4. cek nuff sy dah setaun dok tggu..x smpai2..

    BalasPadam
  5. rezeki anak2..alhamdulillah, lebatnya BE dia..masyukkk..chaiyakk lah :)

    BalasPadam
  6. wah... masyuk rezeki baby kedua ni

    BalasPadam
  7. Diana.com dikendalikan oleh tangan yg hebat.. kekalkan kehebatan itu.. kak Diana adalah bloggr yg saya kagumi.. ikhlas dari saya..

    laptop saya terjatuh sewaktu berlari menaiki tangga pada minggu yg lepas.. boleh bayang kan?

    BalasPadam
  8. mimpi nak dapat durian runtuh...... he3... rupa2 nyer minggu depan dpt bonus......

    BalasPadam
  9. bestla akak..hehe.bak sini skit..haha.
    best baca blog akak. santai n ada 'isi'..hehe

    BalasPadam
  10. wah bestnya.. share sini gak.. hehe

    BalasPadam
  11. sejak baca blog diana baru saya tahu apa itu BE ;)

    BalasPadam
  12. hee...sy pun pernah jugak mimpi dpt be..bila bangun check..betul2 ada..hee...

    tahniah kak ! (^^,)

    BalasPadam
  13. wahh dpt BE, saya dah lama tak lekat

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)