Advertisement

ads

MAISARA;:teruja dan kecewa

Assalamualaikum..

Selamat malam..
apa pasal la maisara malam ni susah nak tidur..
sekarang tak pejam2 mata lagi..
tengah dok menyanyi lagu rasa sayang..

tadi ada filem senario kat Astro ria.
kemain gelak tengok filem tu..
padahal banyak aksi gedik je..
apa yang kelakar pun tak tahu la..

habis je filem tu dia baring je..tiba2..

Maisara:ibu..maisara sedih la..

Ibu:kenapa??sebab filem tu dah habis ke??

maisara:bukan...tadi maisara rasa teruja nak
cuci dalam hidung maisara ni tapi sekarang maisara kecewa sebab
tak de satu biji kotoran pun didalam nya..

aih..macam tu pun ada..
dah la guna ayat tak boleh blah..

sekian...

Catat Komen

10 Ulasan

  1. kak, cemana maisara boleh cakap mcm org yg dah besar, maksudnya dia pandaikan susun ayat tu. akk ajar dia ke??

    BalasPadam
  2. haha...ayat maisara tu mmg tak boleh blah la...orang tak panggil cuci2 hidung ni...dia boleh guna ayat tu pulak..heee~

    BalasPadam
  3. cis..tak boleh tahan la ayat cik maisara nih! ^__^

    BalasPadam
  4. mari mencuci idung! -___- geget idung tuh kang baru tauu

    BalasPadam
  5. Petahnya Maisara, belum sekolah dah pandai guna perkataan "teruja"...untung sungguh ibu bapanya...

    BalasPadam
  6. haha... kelakarnya maisara... tak pasal2 deno gelak sorang2 pepagi bute nie...

    BalasPadam
  7. ayat bakal2 pemimpin tue.. pandainye maisara susun ayat dengan perkataan boombastik...

    BalasPadam
  8. perkataan 'cuci' tuh sangat kool berbanding 'korek'.pemilihan kata yang sangat tertib dari maisara. :)

    BalasPadam
  9. lor, apa yg masuk dalam hidung tu?

    BalasPadam
  10. erkk! comel gile kot dye cakap cmtu. hahahah

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)