Advertisement

ads

MAISARA::Pantun

Assalamualaikum...

Selamat malam semua...
jom berpantun???
ada berani nak jawab??



ha!apa lagi..
jawab la kalau berani..
ekekekk...

kat sekolah belajar pantun kot..
balik umah je asyik berpantun je..
pantun tu je..yang lain tak de..
naik bosan dah aku dengan ayah dia dengar..


sekian...

Catat Komen

28 Ulasan

  1. alala...Maisara berpantun la plak.

    aku cuma tersenyum dengar dia berpantun. 1st time dengar suara Maisara.haha.

    BalasPadam
  2. hehhehe
    alololo somei :)
    oklah kak
    maksudnye die prakktikkan ape yg die belajo kat sekolah
    hehehehehe

    BalasPadam
  3. akak..comel nyeeeeee.. hehehe..

    BalasPadam
  4. kalau talah tolong tunjukkan. ngeeeeeeeee :D

    BalasPadam
  5. hik2...saya maisara budak baru belajar...kalau slh tlg tunjukkn...so sweet....:)

    BalasPadam
  6. tk dpt tgok la..tenet slow..tp kalau maisara tu nk blajar pantun meh blajar ngan abg arulchelsea ni..hehehe

    BalasPadam
  7. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  8. ziarah sahabah lama, lama tak berkunjung ke sini, tak pandai berpantun, rasanya blogger tehr pandai berpantun, :)

    barakallah

    BalasPadam
  9. he3... maisara dah pandai berpantun.......
    sedap suaranya...... ade gaya calon pemantun terbaik nie......

    BalasPadam
  10. semart2...hahah
    http://kimzai92.blogspot.com/2012/02/tingkatkan-trafik-dengan-mendaftar-di.html

    BalasPadam
  11. mueehe..berpantun dah ghupe maen bola mengahnye

    BalasPadam
  12. mtk maaf..lama x singgah bz skit

    BalasPadam
  13. baguih2.... kuat gak pelat dia ek....

    BalasPadam
  14. hahahahahhaa...

    comel gile maisara hahahaha.. ;)

    2,3 kucing berlari...
    nanti boleh ajar aunty ek hahahhaha

    BalasPadam
  15. ekekekekeee..maisarah buat aunty tersenyum sorang2 nie..

    BalasPadam
  16. ahaa maknye kena ajar pantun yg baru pulak lepas ni.. =)

    BalasPadam
  17. ahahah at least dia kreatif lah D .. ;)

    BalasPadam
  18. alamak..kat opis nie youtube kena block pulak..xpe2..nanti kat umah sy sambung tgk..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam
  19. tak pandai nak berpantun..hehe

    BalasPadam
  20. hehehe...comellah maisarah berpantun....

    BalasPadam
  21. pandai maisara pantun..comel je bunyinya..pasni belajar pantun lain pulak ye..alahaii..tak dapat nak balas pantun maisara tu..^^

    BalasPadam
  22. pasni leh jual beli pantun dgn maisara

    BalasPadam
  23. kecik2 lagi da pandai berpantun ye maisara ni..hee~

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)