Advertisement

ads

MAISARA::laksa

Assalamualaikum...


Selamat petang...
balik je dari ambik maisara kat sekolah
tadi terus singgah ke kedai..
ingat nak beli santan..nak buat kari ikan..

tapi kat kedai ikan pun tak de.
tak jadi la nak buat kari..

masa dalam perjalanan balik ..

ibu:nak masak apa hari ni ye?

maisara:ibu dah goreng ayam?

ibu:sudah..nak makan nasik ka??

Maisara:tak mau la..maisara nak laksa..

Ibu:cemana nak buat laksa.ikan pun tak de.

Maisara:buat la guna ayam..

suka hati dia je.
laksa apa la yang guna ayam..
dia ni kalau dia kata nak makan yang tu..
itu la jugak yang dia nak sampai sudah..


sekian..

Catat Komen

14 Ulasan

  1. buat nasik ayam la mak maisara..hik3..cute jer :)

    BalasPadam
  2. saya pernah kwn dpn umah indonesia ajak bekpes.katanya dia buat laksa..tp kuahnya ayam tau diana..ayam yg dicarik2 cam kita mkn soto tu..hehehe

    BalasPadam
  3. try la kak resepi laksa ayam hehehe

    BalasPadam
  4. hehe, laksa ayam ye maisara..special recipe by diana..:)

    BalasPadam
  5. cer cik diana try masak laksa guna ayam.. hheee.... kalau sedap update k...

    BalasPadam
  6. guna sardin pun boleh kak...tp kureng la rasanya.

    BalasPadam
  7. Maisara syg......itu sup ayam atau soto.....
    Hehe....pening kepala kalau anak ckp ikut suka dia kan?

    BalasPadam
  8. Maisara syg......itu sup ayam atau soto.....
    Hehe....pening kepala kalau anak ckp ikut suka dia kan?

    BalasPadam
  9. haha..sukati je maisara suruh buat laksa guna ayam...hee..rasa apa entah nanti...heee~

    BalasPadam
  10. laksa ayam la diana..rekalah resepi baru nampaknya..hehehehe

    BalasPadam
  11. buat la laksa masak kicap..kih kihkih

    BalasPadam
  12. kekekeke..apelah rasanya ikan diganti ngan ayam tu ye.

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)