Advertisement

ads

MAISARA::kegemaran ibu

Assalamualaikum...

Selamat malam...
malam2 gini cerita apa yang best kat tv ye???
malam semalam tak de apa cerita yang best pun..

Ibu:nak tengok cerita apa ye??(sambil cari2 cenel)

Maisara:ibu tengok la citer kegemaran ibu tu..

Ibu:citer apa kegemaran ibu??

Maisara:ala..citer yang ada perempuan tu..yang dia ada anak yang bijak.ingat tak??

Ibu:citer apa tu??tak ingat la..

maisara:anak dia yang kacak dan kuat tu...dan pandai menyiasat.

ok..tu bukan citer kegemaran aku..

tu citer conan..kegemaran dia..















sekian..

Catat Komen

9 Ulasan

  1. hhahahahahah maisara ni mmg buat lawak tau heheheheh..

    BalasPadam
  2. ehehe..tnya dia sape bayar astro

    BalasPadam
  3. haha....sebenarnya maisara nak tengok citer kegemaran dia tu....hee~

    BalasPadam
  4. hahaha.. ape salahnye kan share cite kegemaran dengan maisara =)

    BalasPadam
  5. ehehehe..bijaknye...kecik2 dh pndai yer bodek Ibu..huhu

    BalasPadam
  6. hahaha... suka betul maisara dgn conan ye.. boleh geng ni..

    BalasPadam
  7. hahaha..maisara ni bijak..xnak ngaku tu peberet die..hehe

    BalasPadam
  8. dia nak suruh diana bukak cite conan la tu..heheheheeh

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)