Advertisement

ads

MAISARA::kantoi

Assalamualaikum...

Selamat malam semua...
Biasanya kan kalau anak kita berkelakuan pelik
je mesti ada la yang dia buat sembunyi2 tu..kan??
macam maisara ni la..
kadang2 dia nak sorok tapi dalam tak sedar dia
sendiri bagi tau apa yang dia buat..

petang tadi sambil tengok tv dia dok berdiri bersandar kat dinding.
mata dok tengok aku je.mesti ada sesuatu yang dia buat nih..

Ibu:kenapa tu??

Maisara:mana ada apa2..

Ibu:habis tu lain macam je ibu tengok..

Maisara:mana ada apa2 la ibu..maisara tak sorok coklat dalam poket pun...

kantoi...!!!
muahahah


sekian..

Catat Komen

33 Ulasan

  1. hahaa! kekadang sy pun camtu kak~ terlepas ckp~ hehee~

    BalasPadam
  2. wahahahh..cane tu maisara :)

    BalasPadam
  3. Salam.
    Jiwa kanak-kanak yang penuh dengan keikhlasan...

    TQ

    BalasPadam
  4. hahahahahahahaha kalo dah bersalahhh :D

    BalasPadam
  5. Salam,
    Kanak2 tak pandai beralasan ! Bak cokelat tu !

    BalasPadam
  6. kahkahkahhh..mmg lawak!
    buat org tergelak je..

    BalasPadam
  7. hahaha... sendiri pecah rahsia...

    BalasPadam
  8. kih3..kena kejut skit habis dia crita

    BalasPadam
  9. haha..maisara sendiri yg pecah rahsia...huhu~

    BalasPadam
  10. ha3,,,kantol secara tk sengaja......

    BalasPadam
  11. budak skarang sikit2 "MANA ADA!!!" hahahahaha...mmg sama le ngan i punya sarah..sikit2 mana ada!! pdhal mcm2 ada :p

    BalasPadam
  12. maisara...mcm mano leh terlepas cakap nih...haha

    BalasPadam
  13. mcm farah lak...tangan ambik benda apa2 yg dia nak...mata tngk kita...

    BalasPadam
  14. Lawak gile si maisara ni. Tapi tu la betapa innesennya budak2 kan? Derang tak pandai berbohong.

    BalasPadam
  15. kah3....bijak sgt smpi terckp dia sorok coklat.budak2 mana pandai tipu..kelakar lah maisara

    BalasPadam
  16. nak sorok tapi tak reti kan?
    heheheeee..akhirnya terkantoi! budak2 biasalah bukan pandai menipu..

    BalasPadam
  17. haha tunggu sikit lagi pasti kita kena pulak...

    BalasPadam
  18. mesti poket dah kotor dengan cairan coklat.

    BalasPadam
  19. hahahha, comel lahh maisara ni. budak budak, sangat jujur, tak reti berbohong. :)

    BalasPadam
  20. hahah..jujur maisara nie..bagus2...hahaha

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam
  21. mesti maisarah gelabah sebab akak tanya sambil membulatkan mata, hehe

    BalasPadam
  22. Hahaha...kantoi dah Maisarah ye....ibu tak bagi makan coklat ke?

    BalasPadam
  23. ahah siap gitaw 'tak sorok coklat dalam poket'..ekeke..nak marah pun tak jd ni..

    BalasPadam
  24. hehe... jujurnya jawapan maisara.

    BalasPadam
  25. hehe..comei betui
    cara maisara tu ..mesti
    lagi comei muka dia masa tu kan :)

    BalasPadam
  26. Hehee, nak sorok tapi tak reti.. ;)

    Tak sangka ibu dia lagi cekap ;)

    BalasPadam
  27. haha... kantoi jugak maisara... mcm mana pun, hanya ibu yang btul2 mengenali anaknya... :)

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)