Advertisement

ads

MAISARA::jaga diri sendiri

Assalamualaikum...

Maisara ni kalau tidur petang susah tidur malam pun susah.
semalam aku ceramah la sikit kat dia betapa pentingnya tidur ni..

Ibu:kenapa la susah sangt nak tidur awak ni..
tau tak tidur tu penting tau..

Maisara:tapi maisara tak suka tidur.buang masa..

Ibu:masa kanak2 ni la awak nak tidur puas2..dah besar nanti
awak tak sempat nak tidur tau.banyak kerja nak buat.
sibuk belajar la.lepas tu sibuk kerja..dah kawen sibuk jaga anak..macam ibu ni..

Maisara:ibu tidur je la..

Ibu:cemana ibu nak tidur kalau awak tak tidur??

maisara:tidur je..maisara boleh jaga diri maisara sendiri.

Ibu:ye ke??pusat awak pun ibu yang cuci tau.
nak jaga diri sendiri konon..

Maisara:ibu..berhenti cakap sesuatu yang memalukan maisara.
orang dengar nanti..

hehehehe..malu oi..!!
kena kat batang idung dia ..malu la..!

sekian..

Catat Komen

16 Ulasan

  1. entah ibu nie..... nanti org dengar malu maisara.....
    he3

    BalasPadam
  2. hehe...geli hati dgn ayat maisara tu...haha~

    BalasPadam
  3. yalah ibu..malu maisara nanti..hihi.

    Maisara ni mesti petah bercakap kan...:)

    BalasPadam
  4. malulah ibu..hihi..maisara comel

    BalasPadam
  5. konon le tu kan maisarah tu..hish..

    BalasPadam
  6. mesti best kan sembang dgn maisara :)

    BalasPadam
  7. seronok borak2 dengan budak2..ada je idea nak kena kan orang...

    BalasPadam
  8. berhenti tau ibu!
    adehhh senak perut gelakk.
    dia taktau ibu dok kantoikan dia kat sini. :D

    BalasPadam
  9. hihihi..pandainya maisara ni ^_^

    BalasPadam
  10. maisara...ibu awak dah cite kat satu dunia ni..hahaha habesla maisara...

    BalasPadam
  11. hehe..ayat skema betoi maisara ni..cerdik!

    BalasPadam
  12. dah gadis la tu..dah pandai malu maisara skrg..ehehe

    BalasPadam
  13. heheheee...biasalah budak2!
    anak2 saya pun tak tido siang tapi bila malam memang lena tidonya..

    BalasPadam
  14. orang tak dengar tapi orang baca la ibu..hehe..
    alahai maisara..acik belek semua entry kamu..hehe..
    k.diana bawak la maisara g audition belakon..cerdik la dia..hee

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)