Advertisement

ads

MAISARA:: ada janji petang ni..

Assalamualaikum..

Selamat malam...
masa dalam perjalanan balik dari sekolah
tadi maisara ada bagitau...

maisara: ibu..petang nanti kita pergi taman permainan tau.
maisara dah janji dengan kawan2 nak jumpa kat taman.

Ibu:pandai2 je berjanji ye???lain kali kalau nak berjanji kena tanya ibu dulu tau..

Maisara:kenapa??ibu pun nak main papan gelongsor jugak ke??tak boleh la ibu..ibu kan dah besar....

aih..kesitu pulak dia...


sekian...

Catat Komen

17 Ulasan

  1. ahaha! pandai plak dia kona kot lain.

    BalasPadam
  2. ahahahha ibu punn nak lepas giann maisaraaaaa ekekek ;)

    BalasPadam
  3. sesekali...ibu pun nk ke taman juga :)

    BalasPadam
  4. Nasib baik Maisara x ckp

    " ibu dah tua". Heheheheh

    BalasPadam
  5. kah3.. maisara always make me laugh..

    BalasPadam
  6. cakap je kat maisara 'ibu kan pengurus maisara..jadi segala temujanji ibu kena tahu dulu' hehe..ada saja maisara ni..kalu jadi anak murid awe mati akal awe

    BalasPadam
  7. Sara macam faham macam nih; "lain kali ajak lah ibu sekali."

    haha

    BalasPadam
  8. pandai betul maisara ni..kena cakap dengan jelas kat die ni..hehehe

    BalasPadam
  9. haha bijak maisara!

    BalasPadam
  10. he3.....
    si ibu pulak yg teringin.....
    maisara2.....

    BalasPadam
  11. Entah2...betul yg si maisara sangka kan....ahakz

    BalasPadam
  12. hehe...saje je nak kenakan balik ibu dia.

    BalasPadam
  13. hehhehe comeynya maisarah ni.....

    BalasPadam
  14. aihh..maisara ni ada2 je la kan kak...haha~

    BalasPadam
  15. samalah anak kita! pandai je diaorang berjanji tanpa tanya mamanya dulu..

    BalasPadam
  16. aish maisara... ke situ pulok.. hihi.. pandai kona2 ye... :)

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)