Advertisement

ads

LIPSTIK DI GIGI??

Assalamualaikum....

Selamat pagi semua...
ada yang masih bercuti ka???

Pagi ni kita cerita pasal kita la ye..pasal perempuan..
orang perempuan ni memang sukakan kecantikan.kan??
baju nak cantik,kasut nak cantik..

alamak...sekali senyum..lipstik kat gigi la...
heheh..pernah tak jadi kat korang gitu..
cemna lipstik boleh terlekat kat gigi??


kalau lipstik yang warna tak berapa nak terang takpe la...
kalau yang warna merah menyala..
ish..malu la..

masa mula2 aku pakai lipstik dulu pernah la jadi macam ni...
bila kawan tegur..."na..lipstik ada kat gigi la.."
tersipu2 malu je...heheh

sekarang tak de dah...
sebab bila setiap kali pakai lipstik
senyum lebar2 depan cermin...
senyum untuk tengok gigi...
yakin tak de lipstik kat gigi baru la berdepan dengan
orang ramai..

kalau ada lipstik...
apa lagi...ambik tisu..gosok la..heheh

sekian...

Catat Komen

10 Ulasan

  1. haha , klakar :D , visit me back :)

    BalasPadam
  2. SY org yg paling tak suke pakai lipstick. Ms kawen dulu pun, sbb kawen kan? Konon nak kenalah bersolek. Disebabkan sy jenis tak duk diam bile kene solek, nak2 time mak andam dok oles lipstick. Sy rimas. Hamek ko. Lipstick kene kat gg. Pastu sy mtk tisu, takde sape pun nak lyn. Mak andam tak menyabo nak suh sy amik gamba tang2 tu gak. Apekah???? No!!!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  3. jangan ada cabai kat gigi sudah la..

    BalasPadam
  4. lebih baik cili di gigi drpd lipstik di gigi

    BalasPadam
  5. tak pernah kot..biasa pakai pun gloss/lipstik light color.

    *mmg tgh cuti kat kg ni..tu tak aktif bw.

    BalasPadam
  6. selalu kalau pakai listic murah kut........he3....
    kalau yg mahal mungkin tak tanggal dari bibir....

    BalasPadam
  7. pernah! kdg2 nak cepat sampai lupa nak 'review' kat cermin. hu3..

    BalasPadam
  8. selalunya kalau minum, mesti kesan lipstick melekat kat cawan... hehe

    BalasPadam
  9. so pakai la lipglos lg sng heheheh

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)