Advertisement

ads

LELAKI KANIBAL BAKAL BERKAHWIN DENGAN VAMPIRE WANITA

Assalamualaikum...

Di Sweden seorang pembunuh yang kemudian memakan daging mangsanya telah menyatakan keinginannya menikahi wanita yang meminum darah seseorang yang telah dia bunuh.

Isakin Jonsson(kanan) telah melamar Michelle Gustafsson, 23, (kiri)

Rasa cinta dua manusia yang digelar pasangan paling jahat di sweden ini telah menggemparkan rakyat negara tersebut. Daily Mail, Rabu (1/2/2012), mengisahkan bagaimana seorang kanibal dan seorang vampire penyembah syaitan dari negera itu yang telah merancang berkahwin di balik jeriji rumah sakit jiwa.

Isakin Jonsson (33 tahun) telah meminta manusia peminum darah, Michelle Gustafsson (23) berkahwin dengannya. Jika terlaksana itu menjadi sejarah perkahwinan pasangan paling kejam.

Jonsson membunuh Helle Christensen, ibu kepada lima orang anak yang ketika itu adalah kekasihnya.dia memenggal kepala perempuan itu, memakan bahagian2 tubuhnya, lalu membualkan tentang kejadian itu di internet.

Michelle Gustafsson tak kurang kejamnya. Perempuan itu menikam seorang lelaki tua hingga mati dan kemudian meminum darahnya. Sebelum ditangkap, perempuan itu menyebar gambar di media online yang menunjukkan darah menitis dari bibirnya, sambil memegang alat pemotong elektrik dan pisau. keterangan di bawah gambar itu berbunyi, "Saya ingin menggorok leher orang-orang di kereta bawah tanah."

Pada 13 November lalu, Jonsson melalui layanan pesan internet di MSN,melamar michelle sama ada ingin menjadi kekasihnya.dan Michelle bersetuju.Mereka memutuskan untuk bertunang pada 9 December.pasangan itu sekarang berada di pusat psikitri yang dikawal ketat di Karsuddens dekat Katrineholm, Sweden. Mereka akan menjalani sisa hidup mereka di situ.

Setakat ini, pihak pengadilan belum mengatakan sama ada permintaan mereka untuk berkahwin akan ditunaikan

*kalau depa kawen nanti,dapat anak cemana la ye...orang kata anak yang bakal lahir mewarisi tabiat dan sikap ibu bapanya..:p

sekian...

Catat Komen

8 Ulasan

  1. seramnye...tak tahu rupe ank cmner..huhuu

    BalasPadam
  2. mmg secocok la dorang nih...hehe

    BalasPadam
  3. awat org putih ni teruk2 sangat peel depa.

    BalasPadam
  4. tak dpt bayangkan ada org2 kejam mcm depa ni kat dunia ni...

    BalasPadam
  5. fuhh pelik2 je orang zaman sekarang nih.. mmg gilo lah!

    BalasPadam
  6. elok la tu....
    lepas kawen, aku bunuh kau , kau isap darah aku....gila !

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)