Advertisement

ads

LELAKI INI MENCUKUR JANGGUT MENGGUNAKAN SKOP DAN KAPAK

Assalamualaikum...

selamat petang...
masa mula2 aku tengok gambar ni aku terpikir jugak...
sengkek ke apa dia ni sampai pisau cukur pun tak boleh beli..
ada cara mudah nak buat cara susah..
kan payah tu nak cukur guna skop dan kapak..
hehehhe

NOVGROD - Seorang guru yang berasal dari Rusia cuba
untuk berjimat dengan tidak menggunakan pisau cukur.
dia pun mencukur janggutnya dengan skop.

Alex Karpenko (35), yang mengajar bahasa Inggeris
selalu diajar oleh datuknya yang merupakan veteran Perang Dunia II
untuk mencukur dengan apa yang ada.

Karpenko yang berasal dari Nizhny Novgrod, Russia,
mulai mencukur dengan menggunakan kapak yang tajam,
namun kini dia menggunakan skop tanah.


"isteri saya terkejut pada awalnye melihat saya
meletak kan kapak di leher.Akhirnya saya putuskan untuk
menggunakan skop yang tajam dan tidak menggunakan kapak,
mungkin lebih selamat jika dibandingkan dengan kapak.."

**yang lelaki tu cer cuba try buat gini..
jimat duit tapi buang masa..kan??

heheheh

sekian..

Catat Komen

11 Ulasan

  1. huh silap hari bulan terpotong kepala.akk knp slow je update rini.

    BalasPadam
  2. cm ne ngan kesan cukuran? licin? hehehe

    BalasPadam
  3. sungguh mengerunkan...
    silap hari bulan tercukur kepala..naya jugak ni

    BalasPadam
  4. hebat lelaki ni..nape tak gune pisau je..ish..nak jimat sangat sampai tak fikirkan keselamtan dan effects lain.

    BalasPadam
  5. buat entry tentang tips.suka baca tips2 diblog ni.

    (^_^) =ima

    BalasPadam
  6. Barulah nampak klasik dan ganazzz...

    BalasPadam
  7. haha...ni namanya kerja giler...ada cara mudah..nak guna cara susah..hee~

    BalasPadam
  8. ya tuhannn tajam gile ..
    nie D .. rembat org pun sedap nie ekekeke ;)

    BalasPadam
  9. tak nampak langsung jimatnya kat mana.

    BalasPadam
  10. haha... ada jugak ke macam nie...

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)