Advertisement

ads

KANAK-KANAK PUSH UP DIATAS BOTOL-KAGUM!

Assalamualaikum...

selamat malam semua..
siapa boleh buat macam budak ni.???


Video pasal budak ni korang boleh tonton kat youtube.
budak ni nama Giuliano Stroe.
tahun 2009 dia pernah berjalan dengan dua tangan
sejauh 100 meter sambil mengepit bola di kaki nya..hebat kan???

Sejak dia kecik lagi ayah dia memang selalu
bawak dia pergi gym..dari situ la dia minat
dengan aksi2 macam ni..
ayah dia tak paksa dia buat semua tu..
dia sendiri yang nak..
last2 ayah dia ambik jurulatih untuk latih anak dia..

nak tonton video dia klik sini..

sekian..

Catat Komen

11 Ulasan

  1. kite wat ats lantasi pun termengah2 hehehe

    BalasPadam
  2. mmg terer tapi tak takut ke botol tu tiba2 pecah...bahaya.

    BalasPadam
  3. cer kalau kiter yang wat macam ni... huk2..

    BalasPadam
  4. nak buat ah, nak guna boto budu..koh3 :)

    BalasPadam
  5. ALAAA...SENANG JER TU..BUI PUN BOLEH BUAT..DLM MIMPI..HAHAHA

    BalasPadam
  6. saya tgk video ie tadi kat hp mmber saya..memang stylo budak nie..hehehe..kalau sy confirm botol tu pecah..hahaha

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam
  7. aih, kita jangankan atas botol, cuba nak buat yang biasa pun tak lepas, memang kagum dengan budak ni la

    BalasPadam
  8. kechik2 dah active......
    lepas nie leh masuk olimpik ler....

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)