Advertisement

ads

IMPIAN MELAKUKAN HUBUNGAN SEKS SEBANYAK 15 RIBU KALI

Assalamualaikum...

Selamat tengahari semua..
tua2 keladi,makin tua makin menjadi..
ini lah yang kita boleh gelarkan untuk seorang lelaki tua
yang dengan yakin berkata dia masih muda dan masih mampu
melakukan hubungan seks dengan lebih kerap
walaupun usianya sudah 70 tahun.



Dia dengan yakin menyatakan
"Saya masih muda. Saya masih akan hidup 50 tahun lagi,"
kata Roberto Cavalli semasa pembukaan butik barunya di jepun.
semasa ditemubual dia juga menyatakan
bahawa dirinya akan melakukan hubungan seks sebanyak 15 ribu kali
sebelum kematiannya di umur 120 tahun.
memang cukup berani untuk bermimpi.

sekian...

Catat Komen

21 Ulasan

  1. duit byk.... berebut org yg nak cukupkan kuota 1500 kali tu.....he3

    BalasPadam
  2. euwwww geli gila! tua tak sedar diri sungguh. ape la nak jadi~

    BalasPadam
  3. xde benda lain ke? alahai org tua

    BalasPadam
  4. ini sudah gila.....ehehe
    pelik betoi la.

    BalasPadam
  5. oh gini rupo paras Roberto Cavalli...biaso tgk cermin mato hitam jenamo Roberto Cavalli jer...

    umang ai..kuat betul nafsu dio...

    BalasPadam
  6. perghh mau terkeluaqkepala lutut cam ni

    BalasPadam
  7. salam..
    ermm..apa nak heran kan?
    begitulah cara hidup mereka..

    BalasPadam
  8. org tua yg kompiden giler..

    BalasPadam
  9. mcm tau-tau je hidupnya lama lagi....

    BalasPadam
  10. Ahahaha..cari impian lain boleh tak? pelik tul laki ni..

    BalasPadam
  11. selagi mana dia bleh naik.. tgok kan je..kih kih kih

    BalasPadam
  12. kerana nafsu ape saje pun boleh..ish ish...mudalah sangat tu kan.

    BalasPadam
  13. pelik dan gila agaknya org ni...

    BalasPadam
  14. mak aihh...larat ke dia???hehehe

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam
  15. ni la namanya miang keladi
    x padan dengan tua huhu

    BalasPadam
  16. erkkk..hahaha

    mcm2 org lah =__=""

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)