Advertisement

ads

GURU PALING CANTIK DAN SEKSI DI CHINA

Assalamualaikum...

selamat malam...

"tidak ada pelajar yang buruk, hanya guru yang buruk.
Mengajar pelajar tentang kasih sayang dan
tanggung jawab adalah yang paling penting"

itu lah kata2 seorang guru..
ketika dia bertemu dengan kanak2 yang nakal
dia tidak memarahinya namun dia berusaha supaya
lebih sabar membimbing dan mengajar.


ini lah wajah sebenar cikgu tu..


dia adalah cikgu yang paling cantik di china..
nama dia Zhu Songhua..
seorang guru yang mengajar kanak2 di kelas satu..

cikgu macam ni punye cantik dibagi ajar budak2 je??
bagi la ajar pelajar2 menengah..kan??
baru la muda mudi rajin pi sekolah dan tak nakal2..
muahaha...

sekian..

Catat Komen

18 Ulasan

  1. confirm budak2 sekolah tak ponteng sekolah kan kalau cikgu2 dia macam ni...haha~

    BalasPadam
  2. btol tu...komfom nk ponteng pk 2x...hahaa

    BalasPadam
  3. comfirm ramai pelajar lelaki dtg kls cikgu ni... haha

    BalasPadam
  4. bukan nak belajar jadinya...
    nak nengok cikgu..

    BalasPadam
  5. perghh... mesti budakbudak tu nak cepatcepat besar sebab nak mengorat cikgu nih. hahah

    BalasPadam
  6. cikgu yg jadi model......
    tapi memang cantik pun.....

    BalasPadam
  7. kalau bg jd cikgu sekolah menengah,kang tak focus pulak kat kelas tu..mulut terlopong tgk cikgu..>.<

    BalasPadam
  8. kalau ni jadi cikgu,kelas 25++ pun sanggup ni...

    BalasPadam
  9. NASIB BAIK AJAR BUDAK DARJAH 1..KALAU AJAR BUDAK SEKOLAH MENENGAH,HABISLAH CIKGU NI KENA NGORAT..HEHEHE

    BalasPadam
  10. pergh... hilang kata2.. sesuai dgn entry kak liza pasal guru jugak ni.

    BalasPadam
  11. Betul kata dia. Bukan pelajar yg buruk. Tp cikgu yg buruk.

    Pttnya kat Msia ada cikgu mcm nie. Walau luar nmpk tak bermoral tp ada usaha yg murni. Tp kat Msia, ustazh berpurdah tp kuat menyindir pelajar smpi terase jth air muka.

    BalasPadam
  12. hari2 dtg sekolah kalau macam ni.. ehheee... ;p

    BalasPadam
  13. mau julin bijik mata duk tenung cekgu tu..haihhh :)

    BalasPadam
  14. silap haribulan jd bini no 2 cikgu besaq

    BalasPadam
  15. ini bukan murid je rajin pergi sekolah. cikgu2 lelaki pun rajin datang sekolah. silap2 sabtu ahad pun datang.

    BalasPadam
  16. smlm ada kisah sy dan cikgu.huhu
    sedih bila dikenang
    anak saya juga darjah 1 dan cikgu itu juga ajar anak darjah 1

    BalasPadam
  17. ni cikgu ke retis diana?kihkihkih..x nampak langsung macam cikgu kan?

    BalasPadam
  18. kalau macam nie cikgu..sabtu ahad pun saya datang class..extra class??bring it on..hahaha

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)