Advertisement

ads

GAMBAR HANTU WANITA YANG MENYERAMKAN

Assalamualaikum...

selamat malam semua...
jomtengok gambar...
kalau diamati gambar ni macam tak de apa2 je kan???

Sekarang kita tengok betul2..
ada wajah wanita yang menyeramkan
disebalik bantal sofa tu...

wajah seorang wanita yang matanya bersinar
dan memandang tanpa senyuman.

tak tahu la kalau gambar ni benar
atau sekadar diedit menggunakan photoshop..
yang pasti gambar ni menyeram kan..

SUMBER FOTO

sekian

Catat Komen

35 Ulasan

  1. adeh seram..jap2 nak tengok belakang sofa..

    BalasPadam
  2. haha.. blh plak ada hantu kat situ. heee..

    BalasPadam
  3. 1st time tgk hari tu mmg seram gak.. tercari2 la konon bahagian mana yg pelik kat picture tu.. last2 depan mata je.. haha

    BalasPadam
  4. sebelum ni saya dah pernah nengok gambar ni tapi tak perasan la pulak ada hantu kat situ, kalau diana tak bulatkan gambar tu sumpah tak nampak hantu tu tau..

    BalasPadam
  5. Kalau tak dibulatkan mmg x perasan.perghh seram. Klu gmbr betul mmg lbh menyeramkan. X duk tgk tv lah jwbnyer tuan umah tu

    BalasPadam
  6. Kalau tak dibulatkan mmg x perasan.perghh seram. Klu gmbr betul mmg lbh menyeramkan. X duk tgk tv lah jwbnyer tuan umah tu

    BalasPadam
  7. naik bulu roma fyfah tengok. hihi.

    BalasPadam
  8. mula2 tgk gambar ni macam takde apa2..tapi bila nampak muka tu...erk..seram jugak la...

    BalasPadam
  9. tertiba jer rasa seram......
    photo edit jer kut !

    BalasPadam
  10. agak seram..nampak gaya macam edit je.

    BalasPadam
  11. Huh! I am home alone.. Scary..

    BalasPadam
  12. sape yg tindih hantu ngan bantal sofa tu hah.. sian dia! hihihihi..

    BalasPadam
  13. Alamak... Da la hubby takde ni....hhee..

    BalasPadam
  14. erks...tengok skali je..tamo tgk banyak kali :-l

    BalasPadam
  15. haha dok cari2, sekali mata bertemu mata.. haha ;p

    BalasPadam
  16. salam..
    ha haa..sapa la
    yang sibuk menyorok
    time orang nak ambik
    gambar nih..kan dah
    jadi hantu :)

    BalasPadam
  17. Seram erk....errr....den selalu semat dlm hati...MANUSIA lebih kuat dari HANTU....tapi..kadang2 meremang gak bulu roma...ahakz

    BalasPadam
  18. fineeee! sekarang onie takut dah nak tido :(

    BalasPadam
  19. fuyoo..seram gam tu kalau camtu..hehe.. :)

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam
  20. malam tadi bace tajuk. skarang baru baca betul2. seram...

    BalasPadam
  21. mau terkencing dalam seluar kalo nmpk real...huhu

    BalasPadam
  22. Mcm kena edit je. Sbb wajah tu nmpk ctk walau tak senyum. Kemas je lak tu. Hiks!

    BalasPadam
  23. mula tgk mmng seram..huhuhu..pandang kita plak tu :(

    BalasPadam
  24. makasih banyak atas semua info nya gan,,,,,,,,

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)