Advertisement

ads

FASHA DAN JEJAI TAK MAHU DITAJA

Assalamualaikum...

selamat petang semua..
bila baca cerita pasal jejai dengan fasha yang
dapat tajaan ni rasa beruntungnya jadi artis ye??
kalau tak de duit nak kawen ada je orang yang nak taja..



tapi bagi fasha dan jejai depa tak mau di taja rupanya..
semua di tolak..
antara pereka fesyen datang untuk menaja Fasha ialah
Hatta Dolmat Couture dan Wanpa Creations.
bayangkan la 8 peraka datang nak taja baju pengantin semuanya dia tolak..
apa guna laki kaya kalau majlis kawen pun nak di taja..kan??

lain la kalau tak de duit..
kalau di kalangan artis kita kata taja la...
tapi kalau orang biasa2 ni kita kata
"depa bagi pinjam.."
ekekekeke..

Bukan setakat baju ja orang nak taja..
hotel pun nak taja jugak...pun di tolak..
kata fasha dia tidak mahu dirinya ditaja oleh sesiapa
kerana mahu segalanya dilakukan mengunakan hasil titik peluhnya sendiri.
Barulah puas hati..:)

Semoga bahagia la depa berdua ni..kan???
sekian...

Catat Komen

15 Ulasan

  1. bagusla camtu fasha..
    tak kisah apa gosip melanda kamu..yg penting sy suka sama kau dan bakat yg kamu ada :)

    eh ni blog fasha ke?hehe

    BalasPadam
  2. kan? bagus lah... sokong fasha. semoga bahagia la hidup dgn jejai.

    BalasPadam
  3. bagus lak fasha ni..
    lagipun yang taja tu sbenarnya nak dapat nama jer..
    bkan ikhlas pun nak taja...

    BalasPadam
  4. kalau ditaja...nama penaja tu yang lebih fofulor kan dr pngantin...hehehe.....

    cer taja org g mekah kan bagus...

    BalasPadam
  5. baguslah tu fasha x mau di taja2 kan..jangan jadi macam yg sorang lagi tu..tajaan juta2 tapi hasilnya?? eeeewwwww buruk benorrr....ish,apesal aku jahat sangat petang ni? ni gara2 tenseion pasal henpon hilang lah ni..kahkahkah

    BalasPadam
  6. mungkin tak nak baju yg tak cantik, sbb tu la tak nak orang taja...learn from other.. :)

    BalasPadam
  7. ok jgk kn cam2..
    asyik tgk retis disponserkan jek kn.
    sesekali nmpk juga kan hasil
    titik peluh depa hehehe..

    BalasPadam
  8. dulu pernh mint ngan fasha,kini tidak lagi..hehe

    #minat bakat dia^^

    BalasPadam
  9. best gak jadi retis nih kann...mungkin tajaan memakan diri kot tu dia tak mooo...hehehe

    BalasPadam
  10. yelah... jejai byk duit kan. haruslah keluar bajet sendiri.

    BalasPadam
  11. huhu.bagusla fasha decide cmtu. kang klw ditaja ntah ape2 plak baju + konsepnye..

    BalasPadam
  12. semoga mereka bahagia... baguslah tak nak orang taja, guna duit sendiri lagi senang!

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)