Advertisement

ads

DAGING??TAK BOLEH LA..

Assalamualaikum...

tak boleh tahan bila...

tengok daging..
terbau daging..
terfikir pasal daging..
teringat daging..

atau apa2 je yang berkaitan tentang daging,....

nak muntah!!

paling suka tomato dan strawberry



sekian...

**sekadar catatan peribadi**

Catat Komen

11 Ulasan

  1. ni mesti penah tgk lembu kena sembelih kan? :)

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum Diana

    sedap nyer....rendang tok
    he he

    BalasPadam
  3. pembawakan baby lah ni kan? hehe.... dulu akak saya peknen, dia x leh bau barang2 saya. habis semua barang2 saya dia sorokkan. dia tuka yang baru. sabor je lah...

    BalasPadam
  4. biasalah pmbawa budak..dulu i tak boleh nasi..bau nasi jek rasa nk lari dari rumah hahahaha

    BalasPadam
  5. rara tak leh tgk nasi.adoiiii terok.

    BalasPadam
  6. nampaknya sampai diana bersalin barulah family boleh mkn daging ya..

    BalasPadam
  7. fuhhh macam tu sekali...alhamdulillah marina mase awal pregnant tak bleh bau goreng2 je..makan boleh..sumbatla ape pon..hehe..tahniah... :-)

    BalasPadam
  8. kesian daging tu..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam
  9. tu tandenye anak perempuan :)

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)