Advertisement

ads

CALON PRESIDEN DILEMPAR DENGAN TEPUNG

Assalamualaikum...

Selamat petang semua...
Dibaling kasut,di sembur pemedih mata,
dimaki hamun tu semua apa yang kita pernah dengar terjadi
pada mereka2 yang terlibat dengan politik..



Di perancis seorang calon presiden yang sedang berkempen
dibaling dengan tepung ketika sedang berucap..
Malu, mungkin perasaan itu yang pertama kali
dirasakan oleh
Francois Hollande, seorang calon Presiden Prancis,
apabila tiba2 sahaja seorang wanita melemparkan tepung terigu ketika dia
sedang berkempen di Paris, Prancis, Kamis (2/2/2012).


Insiden itu berlaku ketika seorang wanita berusia 45 tahun,
berlari
ke sisi pentas tempat Francois Hollande berucap.
Dengan pantas dia melemparkan serbuk tepung terigu yang dia bawa
ke arah wajah Francois
.

Pada mula nya dia gak terkejut tapi ia kemudian
ekspresinya kelihatan lebih tenang.

**heheh..mungkin wanita tu ingat hari tu harijadi Francois Hollande kot....ekekekk

sekian..

Catat Komen

10 Ulasan

  1. klu tak suka pun, takyah la buat gitu..sian dia. heh

    BalasPadam
  2. nasib baik tak baling telur :) lagi meriah. hihik.

    BalasPadam
  3. sebenarnya kak diana, perempuan itu adalah kekasih gelap calon presiden. dia frust sbb lelaki tu tinggalkan dia dulu

    BalasPadam
  4. malunya..mana la nak letak muka...kena saman wanita nih..

    BalasPadam
  5. u..xbaik malukan org mcm tu kan... selamatlah malaysia ni aman.. :)

    BalasPadam
  6. hahaha macam betul diorng semua..

    BalasPadam
  7. kira okey la baling tepung, nasib baik tak baling kasut

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)