Advertisement

ads

APA KENA LA DENGAN IBU DIA NI?

Assalamualaikum...

Selamat petang....
apa pendapat korang tentang ibu bayi ni???

menurut ibu ni..memutar2 kan anak macam ni
menggalak kan anak lebih cepat membaca, menyanyi, berbicara dan berenang.



bagi aku orang giler je yang buat macam ni..
apa kalau tak pusing2 anak tu
anak tak boleh bercakap ke??tak boeh menyanyi??

pelik kan??
kalau sedara mara aku macam ni
memang aku sekolah kan cukup2...
hahahaha


sekian...

Catat Komen

36 Ulasan

  1. YaAllah..gambar no3.4 6 dan 6 tu mengerunkan.gile ke hapa

    BalasPadam
  2. igt tu ank patung ke? bengong punyer ibu!

    BalasPadam
  3. sy nak dukung anak sdara sy pon kene ati2 takot lengan retak.. huhu.. naluri ibu die kuat sgt la tu.. haha..

    BalasPadam
  4. ishhh..tak kena tangkap ke
    pompuan gila tu..

    mahu patah riuk dan berputar
    kekeling dunia otak baby tu..

    BalasPadam
  5. Rasanya org nie x betul dah.....
    Takut tgk bb tu dibuat camtu, kang patah riuk dibuatnya.....

    BalasPadam
  6. boleh tergeliat baby tu... patah tulang pon mau....

    BalasPadam
  7. ya allah.. patah le tulang baby tu.. dasyat tull

    BalasPadam
  8. huuhh...ada ke baby tu dibuatnya macam tu...giler...huhu~

    BalasPadam
  9. tak menangis ke budak tu?

    sampai hati :((

    BalasPadam
  10. tak mo la buat camtu kat anak sendiri...org putih memang!!!!

    BalasPadam
  11. ish..takot je tengok..kesian kat anak tu..

    BalasPadam
  12. ya tuhannn D
    buatnye lahh masa dia pusing2
    budak tuu kerassss je
    haa padan muke
    ingat anak mcam mainan ke .. nak boleh kuarkan serta merta ..
    adehhhhhhhhhh
    anak dia ke nie ??
    masa dia kecik mak dia buat macam tuu kuut tuu yg dia x kesahh koot huhuhuh seksa aku tgk budak tuu
    x tercabut tangan budak tuu huhuh

    BalasPadam
  13. macam melampau je buat camni..sakit kot baby tu bila buat camtu..ish ish..memang kena sekolahkan ni.^^

    BalasPadam
  14. x patah ke tangan budak tu?

    BalasPadam
  15. dibuatnya budak tu reti bercakap... maunya dimarah maknya tu..

    BalasPadam
  16. TERPELEOT TANGAN BABY TUH BARU PADAN MUKO IBU NYER...

    BalasPadam
  17. ini mendera otak anak ada laa..ishh dh la tulang baby bukannya kuat..nk dihayun2 mcm tu..tercabot tgn dia br tau..nauzubillah..haihh~ =.=

    BalasPadam
  18. astagfirullahalazim...buang tebiat ke hape emak macam tu?? gyle betol!

    BalasPadam
  19. astagfirullahalazim...buang tebiat ke hape emak macam tu?? gyle betol!

    BalasPadam
  20. Kalau terlepas.. Iskk..bengong betul..

    BalasPadam
  21. huhu..ganas2 nyer.. bahaya gak sbnarnya buat camni..tkut baby tu kna sindrom baby abuse..k apa namanya..x igt dah

    BalasPadam
  22. kecut perut saya...huwaa..klu dpn saya mmg saya sekeh kepala dia cukup2.


    klu la terseliuh budak kecik tu.mak aiii sakit mental mak dia ni ke?

    BalasPadam
  23. dah macam anak patung dia buat anak dia. hoho..

    BalasPadam
  24. risau tercabut tgn baby tu ..ish seram betul

    BalasPadam
  25. ish... tergeliat tangan budak tu kang..

    BalasPadam
  26. beneran kah tuh gambarnya..???

    BalasPadam
  27. cian kat baby tu.....
    tapi memang itulah yg selalu dipraktikkan oleh org barat..... kononnyer nk activekan bayi tersebut...tapi kita yg tengok...seriau jer....

    BalasPadam
  28. tak patah liuk ke tulang2 budak tu..

    BalasPadam
  29. gila...nak cabut tangan anak dia ke apa?aih..

    BalasPadam
  30. mak aihh..tonggang terbalik anak dia dibuatnya..isk..isk..

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam
  31. woi giler la mak die nih...-.-'

    BalasPadam
  32. Dah macam patung baby tu dibuat macam tu.
    Klu myra pun tak sanggup :D

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)