Advertisement

ads

ANJING GIGIT MUKA KANAK-KANAK 7 TAHUN

Assalamualaikum...

Selamat petang semua..
korang takut tak dengan anjing..?
aku takut...bukan sebab malas nak samak ke apa..kan??
tapi sebab bagi aku anjing ni haiwan yang merbahaya.
dia boleh mencederakan kita.

macam yang terjadi pada kanan2 ni..
muka nya di gigit anjing pitbull.

“Ini implan wajah pertama yang berjaya di lakukan di mexico,”
kata jurucakap Social Security Institute mexico, Juan Francisco Salazar.

Raul Carrizales (7) diserang seekor anjing jenis pitbull ,
di Kota Monterrey. Anjing liar itu mengoyak sebahagian besar bawah wajahnya

Seorang jiran yang melihat kejadian itu,
memungkut kulit kanak2 tersebut dan meletakkan
di dalam beg plastik.dia kemudian memasukkan ke dalam bekas berisi ais..
Berkat tindakan cepat jiran tersebut , doktor berjaya menyambung
kembali bahagian wajah kanak2 malang tersebut.

ni la rupa anjing tersebut..


sekian...

Catat Komen

26 Ulasan

  1. suka gak tengok anjing yg comel tu...tapi yg garang saya lari dulu la..takut..

    BalasPadam
  2. saya mmg takut anjing, dari jauh rasa dah lari dah...

    anak saya Aqil pernah main2 dengan anjing, siap di pegang-pegang lagi bulu anjing tu. Kami tak perasan masa tu, tgh dok ralit timbang strawberry dan red currant yang di kutip di ladang mat salleh tu, dia pi seronok main dgn anjing tuan ladang tu...huhu. Dah lah anjing jenis yang besar tu, yang tinggi paras pinggang kita, menakutkan.....huhuhu. Nasib baik jinak anjing tu, tp jinak pun anjing ni mmg merbahaya kan, kena hati-hati.

    BalasPadam
  3. diana bee dari kecik sampai besar takut anjing , bukan tak suka tapi takut , sebab ni lah ,,, anjing kalau gigit dia tk ingat dah siapa kita ni .. takut wooo

    BalasPadam
  4. woish..garang benor muke anjing nie..huhu

    BalasPadam
  5. ape sal komen td tk masyukk?

    hmm komen lg sekarang, sy paling takut binatang anjing ni..mmg tau kita tk sepatutnya takut kt dia..tp mmg tkleh terima

    BalasPadam
  6. kesiannya budak tu... munna mmg takut dgn anjing.... lagi2 kat sini banyak anjing liar..takut juga jadi perkara mcm ni nanti

    BalasPadam
  7. huishhhh bahaya nyee
    seram lak bila baca nie .. siann kat budak nie .. mujur x mati ..

    BalasPadam
  8. anjing ni nk kata takut sgt kat dia, xjugak...tp bila lalu sebelah mmg waspada sebab sememangnya dia boleh mencederakan kita.

    klu nmpk dia nak serang kita tu, x yah tggu lama2, cabut!!!

    BalasPadam
  9. buruknya muka anjing tu.. seganas perilakunya..

    BalasPadam
  10. bulldog memang ganas..hukuman kena gigit balik mulut anjing tu..kih kih kih

    BalasPadam
  11. ganaz betul muka anjing tu....
    patut ler sampai koyak muka !

    BalasPadam
  12. fiza memang takut anjing.kalau dari jauh dah nampak,confirm nak lari terus..=_='

    BalasPadam
  13. pc takut anjing gigit. dahla kena samak..hehe. kesimpulannay taksuka.taksuka anjing!

    BalasPadam
  14. Ketika hadir dalam satu kursus tak lama dulu ada seorang penceramah berkata anjing menggigit manusia tak ada nilai berita, tapi jika manusia menggigit anjing baru ada nilai berita...huhuhu..

    BalasPadam
  15. ya allah... kesiannya budak tu... semoga dia cepat sembuh...

    p/s : x ske anjing

    BalasPadam
  16. siannya budak ni..tapi nmpk mcm dia senyum ja.

    BalasPadam
  17. aduh siannye.. isk rupa anjing tu mmg menakutkan. kat sini pun japanese selalu bwk anjing sana sini. tp biasa anjing yg comel2 tu. tp tetap lari jauh2 kalau nmpk. ;)

    BalasPadam
  18. huh.. seramnya.. rumah mak kat PJ pun banyak anjing. Alhamdulillah kat KD kurang anjing, sebab kawasan melayu kot.

    BalasPadam
  19. kesian nyer kat budak tuh....huhu

    BalasPadam
  20. tak berbaik ngan anjing pun xpela.tak boleh agak mood dia..kena mood gile dtg ..abis

    BalasPadam
  21. Memang takut betul ngan anjing nie....sian budak tu.

    BalasPadam
  22. sy mmg seram tgk anjing ni..lagi2 yg besar2 tu...bayangkan la kalau kena kejar..huuhh..tak cukup tanah lari ni...

    BalasPadam
  23. saya sgt takut anjing.tp angjing tu hidung cam oink oink la..hodoh sgt

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)