Advertisement

ads

ADAKAH ANDA KETAGIH SEKS

Assalamualaikum..

Selamat malam semua..
sekarang ni makin ramai orang ketagihan seks.
tapi ada jugak yang tak sedar dia sebenarnya macam tu.
nak pastikan???cer check...:p

terlalu sering memikirkan seks sehingga mengganggu konsentrasi kerja?

terobsesi dengan perilaku seks tertentu misalnya, oral seks?

merasa punya kuasa untuk berhubungan seks dengan siapa2 saja?

merasa hidup ini tidak bererti tanpa hubungan seks?

seks adalah satu-satunya perkara yang buat Anda merasa bersemangat?

Apakah Anda menggunakan seks untuk menyelesaikan masalah?

Pernahkah berhubungan seks dengan seseorang yang sebenarnya anda tak suka?

menyimpan list pasangan yang pernah bmelakukan hubungan seks dengan Anda?

merasa tidak mampu untuk mengawal kemampuan seks Anda?

Jika 7 dari 9 soalan ini jawapan adalah “ya”, bererti korang
memang seorang yang ketagihan seks.

sekian..

Catat Komen

10 Ulasan

  1. tak pernah rasa pe2 pon sal seks..

    BalasPadam
  2. Lum pernah, mcm mn nak ketagihan pulak? lol....

    BalasPadam
  3. dah penah raseee...ekeke
    tapi tak ketagih pom!

    BalasPadam
  4. kita sunti lagi....hahahaha...

    BalasPadam
  5. soalan no 7 suatu yang tidak mungkin aku akan lakukan.tapi kalau bagi aku,berfikir soal seks itu masih dianggap perkara normal.

    BalasPadam
  6. langsung tak terfikir pasal ni..lebih memikirkan pasal kerja2 rumah ngan blog je..hihihihihihi

    BalasPadam
  7. seks adalah anugerah Tuhan. cuma kena ikut syarak...baru jadi nikmat. kalau tak ikut jadi laknat

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)